ג'סטין ביבר לא נחשב למרואיין בעייתי או משהו, להפך, בעיקר מדובר על מישהו שחי מהכותרות שלו בריאיונות ומשתדל לעשות אותם כמה שיותר מעניינים. 


אבל את מה שהוא עבר אמש, הוא (וגם השדרנים) לא יישכחו בזמן הקרוב. הזמר הקנדי נתפס באחד הריאיונות המוזרים ביותר שקרו מעולם בתחנת רדיו ספרדית, ואת ההלם על פניו היה ניתן לראות מכל זוית אפשרית.

זה התחיל בכך ששלושה שדרנים ישבו מולו, כשרק אחד מהם דובר אנגלית "רהוטה". אבל הבעיה היא שגם המתורגמן לא ממש סיים חמש יחידות אנגלית בבית הספר.
 
"אתה 21, אתה כמו כוכב, למה אתה אומר מצטער? בשביל מה? בשביל להיות כוכב?" כך נשמעה השדרנית באנגלית הרצוצה, שהיה אמון על התרגום כיוון שהשניים האחרים בכלל לא יודעים אנגלית. ביבר שרד 9 דקות בשידור, ניסה הכל, אבל בסופו של דבר נכנע, וחתך מהאולפן. 
 
"אתה הולך לדיסקוטק, אתה שותף בדיסקוטקים? כעת אתה 21, עכשיו אתה יכול ללכת ולשתות בדיסקוטק?" נשאל בפעם השנייה ונראה המום. יש לציין כי אחרי כל שאלה, חפרו השדרים בספרדית במשך מספר דקות, מה שהותיר את ביבר המום באולפן. הזמר החל להתחמם מעצבים כאשר השדר שאל אותו עוד שאלה לא ברורה. בשלב מסוים, כשהחבר'ה פשוט לא סתמו את הפה בספרדית, ביבר שם אוזניות במהלך הראיון, באקט זלזול בוטה בשדרים.

בסופו של דבר זה הסתיים בכך שהם ביקשו ממנו לעזור להם לעשות קליפ שישבור את האינטרנט, שבו יצפו כ-10 מיליון המאזינים שלהם. ביבר, שדווקא הבין את השאלה, הנהן לקראתם, וכאשר הם קמו לעשות את הקליפ, הוא פשוט יצא מהאולפן והותיר אותם המומים.