עוד יום, עוד קמפיין בינלאומי של הטופמודל הישראלית הכי מדוברת בעולם - בר רפאלי. רגע אחרי הקיץ (שבה בילתה בביקיני, כמובן) ורגע לפני שצעדה לעבר החופה במהלך החתונה הכי מתוקשרת בעשור האחרון (כשהיא בתפקיד הכלה), רפאלי זכתה לדגמן עבור רשת ביגוד מקומית באיטליה, שלקחה את רפאלי כפנים עבור "אופנה נגישה לקהל". בערך כמו שהיא עושה בארץ, רק בין רומא למילאנו.



התוצאה: תמונות של מיס יזראל, כשהיא לא לובשת הרבה, מרוחות על שלטי חוצות ומפוזרות בחנויות ברחבי ארץ המגף. כי גם לאיטלקים מגיע להתפעל קצת מהבליסימה, באופנה לכל כיס או משהו.




 בונז'ורנו! בר רפאלי מדגמנת ל"OVS" (צילום מסך)


(צילום מסך)


דונה רפאלי, צולמה עבור רשת "OVS" האיטלקית - בכמה פוזות מפתות, בביגוד שהיא יודעת להציג הכי טוב. זה אומר חזיות, בגדי גוף, תחתונים קטנטנים, גופיות צמודות וכל פריט לבוש, שמכסה מעט מאוד מהקימורים העסיסיים שלה. סי, סי, סי!

 
עושה את מילאנו. רפאלי על שלטי חוצות (צילום גולשים, מעריב on line)
 
אבל זה לא הכל, כי רפאלי התראיינה לסרטונים עבור רשת ההלבשה הזולה, שבה עפה על העובדה שגם באיטליה יכולים לקנות את מה שהיא לובשת - אבל בזול. "אני מגיעה מעולם האופנה ואוהבת שהאופנה נגישה - כי הכל משתנה כל הזמן ויש סגנונות חדשים בעונה. זה נחמד שזה לא יקר מדי", סיפרה הטופמודל. 

אחרי שגילתה שהעיר האהובה עליה בעולם היא תל אביב, המשיכה שבגלל שהיא נוסעת ברחבי הגלובוס יותר מהאדם הממוצע, "זה נחמד להיות בבית, להישאר במקום אחד... לראות את המשפחה והחברים, לשחק עם הכלבים שלי ולבלות בחוף. לעשות דברים נורמליים של אנשים רגילים, מה שקשה לעשות כשאת חיה בבית מלון". איך אומרים רחמים באיטלקית?


 
הכי ספורטיבית. בר רפאלי (צילום מסך)


היוש, צבע ניוד. בר רפאלי מפתה (צילום מסך)