יש לפחות שלושה דברים שכל טופ מודל בעולם מחבבת, סליחה, חייבת לאהוב לפחות כמו את צמד ההורים היקרים שהוריש לה גנים משובחים:
1. עדשת מצלמה. חייכי,  אין דרך נוחה יותר לעשות כסף.
2. כדורגלן/ שחקן/ זמר/ או לפחות אח"מ אחד שאיתו תבלה כמה שבועות רומנטיים, מה שיסייע להרים את הקריירה שלה לשיאים חדשים.

3. ביקיני (בדיוק מאותה הסיבה של סעיף מס' 1).

לכן, תארו לכם כמה מעריציה האדוקים של ג'יזל בונדשן הופתעו כשלא ראו תיעוד שלה כשהיא חמושה בפריט הלבוש האהוב עליה - בגד ים זעיר כמובן - במשך כל חודשי הקיץ האחרון. להיפך, דוגמנית העל מברזיל עלתה לאחרונה לכותרות דווקא בזכות העובדה שלבשה בורקה, כזאת שהסתירה את פניה וגופה המפורסם מצלמי הפפראצי החטטנים. הידד, התקופה החשוכה הסתיימה כעת, ככל הנראה בתוספת מרגשת לפרונט של אחת הליידיז המעוררות ביותר על הגלובוס.

 

A photo posted by Luz Da Bündchen (@luzdabundchen) on


בחודש יולי האחרון, הצהובונים ברחבי העולם דיווחו שהטופ מודל בת ה-35 החליטה לעבור ניתוח פלסטי בחזה, רק כדי לשדרג את מה שהטבע נתן לה אחרי שילדה בן ובת. המאמא הלוהטת, שעברה הליך קוסמטי להרמה והגדלת החזה שלה בפריז, התעטפה בבגד המוסלמי המסורתי כשנכנסה למרפאה, רק כדי לנסות ולשמור על הניתוח בסוד. מה שלא ממש עזר לה - אלא משך הרבה יותר אש לכיוונה.

השבוע, בונדשן תועדה לראשונה על ידי צלמים מאז הניתוח כשהיא לובשת ביקיני קטנטן, כשבילתה זמן באיי בהאמה עם ילדיה. הפרונט השופע בתמונות הרטובות של הטופ מודל, לא ממש משאיר לצהובונים מקום לספק - החזה של ג'יזל הוא עדיין אחד המשובחים בתעשיית האופנה הגלובלית.

 

A photo posted by Luz Da Bündchen (@luzdabundchen) on



 

A photo posted by Luz Da Bündchen (@luzdabundchen) on