אתם כבר יודעים איך זה עובד: בר רפאלי מגיעה לאירוע נוצץ. רפאלי משתמשת בחיוך הבוהק שלה. רפאלי מושכת את כל תשומת הלב לכיוונה. אמש (א'), כשדוגמנית העל הגיעה לאירוע נוצץ זה היה אמור להתנהל לפי התכנית, עד שצמד בלונדיניות אחרות הגיעו לבלות עם החברים לביצת הבידור וגררו את כל המבטים מרפאלי אליהן, רק בגלל תקלה אפנתית מנקרת עיניים. 



היי, מיס די ג'יי. בר רפאלי (צילומים: רפי דלויה, יח"צ)

זה אמור היה להיות הערב של ברבור, ש"עשתה נינט" והוסיפה תואר נוסף לרזומה העשיר שלה כדוגמנית בינלאומית, שחקנית, אשת עסקים ומנחה. אתמול, באירוע לציון 70 שנות פעילות לחברת ה. שטרן והשקת קולקציית "Genesis", עלתה הפנים של מותג התכשיטים הבינלאומי על עמדת הדי ג'יי במסעדה ותקלטה לראשונה בחייה. שייק איט בייבי.


כמה אהבה. רפאלי עם אחיה הצעיר, און


אמא של. ציפי לוין עם און רפאלי

אז מיס רפאלי-עזרא אמנם הרעידה את מסעדת ARIA שבמרכז תל אביב כתקליטנית, אבל שיחת הערב היו דווקא השמלות הזהות שלבשו המנחה דנה גרוצקי והדוגמנית פאולינה אלברשטיין. ככל הנראה מבלי להתכוון (ברצינות?), השתיים הגיעו עם אותו אאוטפיט ססגוני (כולל נעלי העקב!), בתקלה א-לה-מריה קארי מול וויטני יוסטון. זה בסדר, ציפורניים לא נשלפו, כך שהתקרית הסתיימה בצחקוקים ותמונה משותפת. 



ביץ', גנבת לי את הלוק? דנה גרוצקי עם פאולינה אלברשטיין

עוד הגיעו בלבוש הולם, בני משפחת רפאלי - אמא ציפי לוין והאח הקטן און רפאלי, לצד גלית גוטמן ובן הזוג יגאל אהובי, מרינה קבישר עם יקיר שעשוע, מלי לוי ושמעון גרשון. איתם, בילו נשים חזקות בהן לירז צ'רכי וה-BFF  נטע גרטי, אליאנה תדהר, אנה ארונוב, שביט ויזל, ירדן הראל שחזרה מחגיגות יום הולדתה באילת, לאה שנירר ואחרים. בלינג.


גלית גוטמן ויגאל אהובי נוצצים


משולש נשי. אליאנה תדהר, מלי לוי וירדן הראל

סינגל שיק. אנה ארונוב