בחנו בקפידה את התמונות הבאות של אחד, יהודה לוי. לא, אין צורך לבהות במסך או לשפשף את העיניים. אתם באמת לא צופים בתמונות מלפני שנה, או שתיים, או עשר. זה המראה החדש של  האיש החשוב מאוד, כשהוא נטול זיפי הזקן שהוא כל כך מזוהה איתו - יהודה לוי, בגרסה חלקלקה במיוחד.




כך הוא נראה פעם. יהודה לוי (צילום: רפי דלויה)


וכך הוא נראה היום. יהודה לוי עם שלום מיכאלשווילי (צילומים: שוקה כהן, יח"צ)



אושרי כהן החליט להשאיר שוונץ תחת השפה!


אחרי כשמונה שנים שבהן טיפח זקן, מדובלל, גברי ותמיד מסוקס, מיסטר לוי החליט להיפטר מהזיפים לטובת לוק חלק ונחשק - מה שאומר שהחברה הלוהטת שלו, שלומית מלכה, סוף סוף תוכל לנשק אותו מבלי לחשוש משריטות. אמש (ב'), השיק את הסטייל המגולח באירוע הקרנת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד "ספקטר", בשיתוף מותג הגברים ג'ילט, ומשך מבטים המומים מאלה שזיהו שמדובר בגברבר המפורסם. 


משמאל, זוהר ליבה. כן, באמת, ליבה
 
אל האירוע האקסקלוסיבי ומלא בטסטוסטרון, הגיע לוי בחליפה מכופתרת ושיער משוך לאחור אה-ל-מאצ'ו מן, שם פגש עוד כמה גברברים מפורסמים שהחליטו לשים סוף למראה השעיר. בזה אחר זה נכנסו למתחם ההקרנה בראשון לציון אושרי כהן וכוכב "גולסטאר" זוהר ליבה, כל אחד מהם הפגין בייבי פייס בחליפה מגוהצת, אך לא נראו מרוצים במיוחד מול הפלאשים - למרות שעפו על המראה וצילמו שלל תמונות סלפי. של עצמם כמובן.
 
בין אלה שלגמו מרטיני ובירה לפני הקרנת הסרט על המרגל הבריטי, היו גם אלי פיניש (שהתלהב מאושרי בלי אף זיף על הלחיים), שלום מיכאלשווילי (שרץ רגע אחר כך להופעה שנערכה סמוך לאולם ההקרנה) ויפתח קליין - שבעבר שיחק את בן הזוג של יהודה, כך שיכול היה להתלטף איתו בכיף עכשיו, כשאין זקן. חד, אבל חלק.


אהבת את המראה של מיסטר לוי? יפתח קליין חלקלק


מה, מצלמים? אלי פיניש מופתע


משולש מסוכן. לוי, קליין ומיכאלשווילי