נסיעות לבילוי עם חברים מעבר לגבול, כולל החתמת הדרכון והמעבר בדיוטי פרי, תמיד מרגשות? אם תשאלו את אלין לוי, התשובה היא כנראה שלא, הכי לא. בטח כשהנסיעה כוללת עיכובים, מזוודות אבודות ותחושת חוסר אונים ומחסור בבגדים שהיא יכולה ללבוש. לא פאן לה.



ללא בגדים, בערך. אלין לוי (יח"צ)

למרות שחלומם הרטוב של המון גברים (ונשים) לראות את השחקנית הבלונדינית בלי בגדים, נדמה בלתי אפשרי - כשהוא סוף סוף מתגשם, הכל מתרחש דווקא בארץ אחרת. מבולבלים? שימו לב. השבוע יוצאת "האח הגדול" ארזה את מיטב מלבושיה וטסה יחד עם חבריה לסטודיו למשחק וקבוצת נוער שביימה, לפסטיבל שנערך בגרמניה. 

לרוע המזל, לוי והחבר'ה שהיו עסוקים בברברת, פספסו את טיסת הקישור שלהם מאוסטריה - הם נאלצו להישאר את הלילה במלון בעיר וינה כשהם בלי המזוודות האישיות, שהיו אמורות לנחות היישר ביעד שבגרמניה. רגע, זה לא הכל, כי אחרי לילה עם אותם הבגדים, עלו לוי וחבריה על טיסה לגרמניה. 

 

A photo posted by Alina Levy (@alinalevy_) on



חושבים שסוף טוב הכל טוב? לא ממש. שם הבלונדה והחברים גילו שכל המזוודות שלהם אבדו אי שם בדרך. בימים אלה, החברים תקועים בגרמניה בלי בגדים נקיים, בלי מברשות שיניים, בלי תחתונים להחלפה, כלום. מצד אחד באסוש, מנגד, כולם יכולים לעשות שופינג!