קים קרדשיאן החליטה לא לשמור סודות בבטן: יכול להיות שמדובר בהורמונים המשתוללים, התשישות שמלווה את השליש האחרון של ההריון או בעוד ניסיון לעורר עניין בביצת הבידור (כאילו זה חסר לה) - אבל מלכת הטראש חשפה פרט שמאוד יעניין את הנשמות הטובות: כמה קילוגרמים הוסיפה למשקלה במהלך ההריון השני שלה.


קימי, שצפויה ללדת את בנה המשותף עם קניה ווסט - שיהיה אחיה הקטן של נורת' ווסט - לקראת סוף חודש דצמבר (בדיוק בזמן לחג המולד), צייצה אתמול (ג') בהפתעה את הנתון שהסעיר את מיליוני העוקבים שלה בטוויטר. "טוב, עד היום הוספתי 52 פאונד למשקל, יש לי עוד שישה שבועות עד הלידה", הודתה, "זו עומדת להיות עבודה לא פשוטה באימוני הכושר", לצד אייקונים של זרוע שרירית. 
 


עשרים פלוס. קים קרדשיאן עם קניה ווסט במהלך ההריון (אינסטגרם)



הלם אה-ל-הוליווד? כיוון שבחישוב מהיר, מדובר בלא פחות מ-24 ק"ג, קצת יותר מהעלייה שחוותה במשקלה במהלך ההריון שבו נשאה ברחמה את נורת' ווסט, לפני כשנתיים וחצי. נכון, נותרו עוד לא מעט שבועות עד הלידה המרגשת של הבייבי בוי, אבל נדמה שלאושיית הריאליטי בת ה-35 לא אכפת שהעולם ידע איך ליידי הריונית מרגישה עם הגוף שלה.


 
הסיבה לווידוי, היא למעשה לקח מתקופת ההריון הקודמת של קרדשיאן. אז, עמדה תחת ביקורת מתמדת על השמנה ועיסוק אובססיבי של הצהובונים במשקל העולה - שלדבריה הפריעו לה הרבה יותר מאשר בסיבוב הנוכחי. "בהריון הקודם שלי אכלתי דונאט בכל בוקר", סיפרה, "זה לא היה רעיון טוב. אני מרגישה שאני אוכלת הרבה יותר מסודר הפעם". ריספקט, ביצ'ז.


זו כבר התוצאה של ההריון הראשון. קרדשיאן עם נורת' ווסט (צילום: גטי)