את הסיפור הבא, אפילו התסריטאים השנונים ביותר בתעשיית הקולנוע לא יכלו להעלות על דעתם: צהובונים ברחבי העולם מדווחים ביממה האחרונה כי שחקן הוליוודי ידוע, אהוב וכובש נשים מתמיד, גילה שהוא חולה באיידס. אבל זה לא הכל, כיוון שעל פי השמועות חביב הבנות לא רק שכב עם עשרות נשים - אלא שברשימת הכיבושים שלו ישנון לפחות שש כוכבות גדולות אחרות. הוליווד סוערת? ברור שכן!


על פי דיווח העיתון "The Sun", שבחר שלא לפרסם את שמו של הכוכב ובכך החל גל שמועות אכזרי, עורכי דינו של הגבר יודעים שהוא נדבק בגיף ה-HIV וכבר מכינים את עצמם לתביעות ענק כנגד האיש. "אם העמיד נשים בסכנה למרות שהיה מודע לכך שהוא חולה, זה לא רק מגעיל אלא רק עניין של זמן עד שהכל יתגלה", מספרים יודעי דבר בהוליווד.

על פי הדיווחים, חבריו של הכוכב יודעים על המחלה וביקשו ממנו לשתף את העולם - אך הוא מסרב, בגלל החשש שהעניין ישפיע על הקריירה שלו ובגלל זעמן של הנשים שאיתן הוא בילה. לאחרונה, נודע כי בין השאר הוא שכב עם שחקנית מוערכת זוכת פרסים, שחקנית קולנוע אחרת שהיא מאמינה אדוקה בדת, אישה שחביבה על הצהובונים, אישיות הוליוודית עם עבר מפוקפק, כוכבת טלוויזיה אהובה ודוגמנית עסיסית. 


מאז פרסום הכתבות האנונימיות, מעריצים רבים מנסים לזהות את האנשים שמאחורי הכינויים - בינתיים, מדובר רק בהשערות. סקנדל במימדי ענק? כנראה שזו רק ההתחלה.