מיכל אנסקי הגיבה בראיון ל"תוכנית חיסכון" בחדשות 2 לסערה שעוררה בשבועות האחרונים לאחר שנסגרה המסעדה שלה, "אחד העם 1". זאת לאחר שבעלי המקום, אמיר ברמלי וקבוצת רוביקון שלו, נקלעו לחובות של כשישה מיליון וחצי שקלים, על רקע חקירת הרשות לניירות ערך בחשד להונאת משקיעים.

"לא לקחתי שום דבר מאף אחד. לא קיבלתי טובות הנאה, לא לקחתי שקל על העבודה שלי במסעדה. היה לי אמון עם האנשים שעבדתי איתם - אמון שנשבר", סיפרה אנסקי, "התכלס בניהול, בתפעול, בכל העניין הכספי של המסעדה - לא היה קשור אליי".
השופטת מ'מאסטר שף' סיפרה כי היא לא קיבלה שקל לדבריה מהמסעדה: "קיבלתי טלפון מהנהלת החשבונות של רוביקון וביקשו שאכניס כמה עשרות אלפי שקלים כדי לקנות חומרי גלם ולשלם לספקים. אמרו לי שזה עניין פרוצדורלי שייגמר תוך כמה ימים - את הכסף הזה אני לא אראה".
בעניין הכספים שהשקיעה בקרן, סיפרה אנסקי: "השקעתי את כל החסכונות בקרן. את כל כל מה שעבדתי עליו בעמל רב ב-10 השנים האחרונות. הרגשתי שאני נותנת בהם את אותו אמון שהם נתנו בי". בעניין הפרסומים על כך שקיבלה מכונית מהקרן, התוודתה אנסקי: "לקחתי הלוואה מחברת האחזקות שפתחנו כדי לקנות מכונית. החזרתי את ההלוואה במלואה".

אנסקי התנצלה שוב בפני המלצרים שלא קיבלו את משכורותיהם לאחר סגירת המסעדה ואמרה: "אני הייתי הכתובת. הם באו לעבוד בשבילי ואני נורא מצטערת. זו היתה טעות בהתנהלות שלי".

לפני שבוע, כתבה אנסקי בעמוד הפייסבוק שלה, בעקבות הטענות של העובדים במסעדה: "אני קוראת את מה שהעובדים כתבו והלב שלי נקרע".

"הרי גם עליי נפלו השמים כרעם ביום בהיר. המסעדה הזאת היא החיים שלי, השקעתי בה הון עתק שחייבים לי עליו החזרים שלא לדבר על ימים ולילות של עבודה ומחשבה. אכפת לי מאוד מכל אחד ואחת שעבדו במסעדה ואני מאוד עצובה ומצטערת על עוגמת הנפש שנגרמת להם עכשיו", כתבה אנסקי. 
 
"גם לי קשה להאמין שהמסעדה נמצאת בפירוק. לא מעכלת את זה. אני מבינה שהעובדים רוצים שאדאג להם אבל הם צריכים להבין שלא כל דבר מותר לעשות בזמן פירוק. צריך להבין שאני צריכה בעצמי ללמוד את המצב כרגע ולהבין אותו, ואני משקיעה את כל זמני בחיפוש אחרי משקיעים למסעדה, שיכניסו כסף מהר כדי שניתן יהיה לשלם לעובדים וגם לי. לצערי העסק יותר מורכב ממה שאני עצמי מבינה עדיין בשלב זה. אני מבטיחה שאני עושה ה-כ-ל כדי לסייע לעובדים במצב המורכב הזה ומקווה מאוד שייפתר במהרה", אמרה השופטת במאסטר שף.