קולולולו! אחרי ארבע שנות זוגיות ותיעוד ברשת, כתבת השטח וכוכבת האינסטגרם, מור סילבר, סוף סוף נישאה להינשא לבן הזוג שלה, איש העסקים ואדים צ'בוטר. סילבר צעדה ביום חמישי האחרון בשביל אל החופה ושינתה את הסטטוס מ"רווקה (אבל תפוסה)" ל"אישה נשואה (באושר)" - אבל עוד קודם לכן, הספיקה לחגוג במסיבת רווקות נחשקת, במסיבת חינה מרוקאית מסורתית ואפילו לשחרר את המתחים בפינוק בספא תל אביבי, בערב שלפני האירוע הגדול. 




קול כלה. מור סילבר (צילום: אלירן אביטל, יח"צ)



נשיקת אהבה אמיתית. נו, דיסני נוסח סילבר עם צ'בוטר



האורחים של הסילבר גירל בת ה- 29, שהגיעו עד לאולם האירועים "LAGO" שבראשון לציון, נהנו מאיוונט מושקע במיוחד - שכלל 100 שחקנים בדמויות משעשעות שסבבו ביניהם, עוגת חתונה בת חמש קומות ואי אפשר בלי, גם הופעה של משה פרץ. כן, אם כבר כלה שחשה בסרט מרגש של דיסני, חייבים גם שיר נושא מרטיט.


איציק זוהר קשוח


מתנפנפת. ירדן הראל

 
אם הכלה היא אושיית סטייל ברשת, אז האורחים לא טרחו להפגין טוב טעם מיוחד. התוצאה (המצערת): שיק מהאייטיז. בין אלה שהכריעו בין צ'ק למתנה, גם המגישה דנה גרוצקי, ירדן הראל והזמר חן אהרוני. איתם, בילו גם אושיות היח"צ רני והילה רהב, כדורגלן העבר השזוף איציק זוהר ופנינה רוזנבלום (בשמלת מיני בוהקת) – שהגיעה יחד עם בתה חן. הכי צהלולים.


פנינה רוזנבלום חשה בתקופת "שושלת", עם בתה חן


זוג מנצח. רני והילה רהב

 

מסתירה, מה? דנה גרוצקי


קונגרג'וליישנז. החתן והכלה, סילבר את צ'בוטרו