לא הרבה יותר מ-24 שעות  אחרי שנולדה התינוקת שהפכה את ציון ברוך ויאנה יוסף להורים  - שליש "מה קשור" עזב אמש (שבת) את היולדת והצאצאית הקטנה בבית החולים, למשך מספר שעות. התירוץ הרשמי: הופעה של ברוך חגיגית באירוע יום הולדתה של מיכל "הקטנה" ויצמן, לצד שני השליש הנותרים של "מה קשור".




הכי קשורים. מיכל הקטנה עם שלישיית מה קשור (צילומים: רפי דלויה)


אבא ברוך, אולי נראה מותש ועייף אחרי היממה המרגשת שעברה עליו - אבל ברור שהאושר והחיוך הגדול לא נמוגו מפניו. על הבמה, הרימו שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף כוסית לחיי הסטטוס החדש של חברם הטוב - וברוך זכה לבוסה ענקית מכלת השמחה, מיכל הקטנה. מלבד "שלישיית מה קשור" על הבמה, באיוונט הופיעו גם ליאור נרקיס שהפתיע וביקש מחברתה הטובה של כלת האירוע לעלות איתו על הבמה. 




קוראים לזה טרפת. ליאור נרקיס ואורנה דץ משמחים את ויצמן 



העוגה, מה איתה? מיכל הקטנה עם עידן יניב


ויצמן, שחגגה 33 שנות חורפים בין שלל סלבס מהביצה, כלומר כמעט כל מי שחושב שהוא מישהו בתעשיית הבידור המקומית. זה כלל שני מפגשים מביכים: הראשון בין לי לוי והאקס, שהוא במקרה בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. השני היה בין פליטת הריאליטי טהוניה רובל, עם שני האקסים חיים אתגר (שהגיע בגפו) ועידן יניב, שהגיע יחד עם חברתו החדשה שיר. 
 

רגע, אמרת שלום ללי לוי? יאיר נתניהו

בין אלה שהגיעו לברך ולנגוס בעוגת הקומות הענקית של מיכל הקטנה, היו גם צביקה הדר, טיטי איינאו עם החבר המעושר שלה, הדוגמנית שירלי בוגנים, דנה אשכנזי ואלי טביב, נדב אבוקסיס, דפנה שחר ומרינה קבישר. אבל גם אסף אטדגי ובת הזוג (שלאחרונה הביאו גם הם ילד משותף), דודו אהרון עם החברה, קובי פרץ ואשתו, אלון בן דוד, פנינה רוזנבלום, איציק זוהר, רוני דלומי ועוד המון אחרים. שיהיה במזל, קטנה!


צמודים. דץ עם בן הזוג אהרון רוזה 


אדום לוהט. מרינה קבישר


הגברת עם החזון. נטלי דדון


טום באום בפוזה אופיינית


קובי פרץ וענבל מפזרים חיוכים


רוני דלומי משתדלת להיות אופנתית


הכי רשמי. אלון בן דוד


BFF. מיכל הקטנה עם השף שאול בן אדרת ואשתו אורית


צמודים. עדין יניב והחברה