בסוף השבוע האחרון זה קרה: ציון ברוך הפך לאבא לבייבי קטנה, אחרי שאשתו בשנה האחרונה (פחות או יותר), יאנה יוסף - נכנסה לחדר הלידה ויצאה משם כאם טרייה. כעת, שלושה ימים אחרי שיורשת העצר של זוג ההורים הלוהט הגיעה לעולם, השניים כבר מכריזים על שמה בישראל. 


כפי שכבר קראתם כאן, ביום חמישי האחרון הגיעו יוסף את ברוך למחלקת היולדות בבית חולים במרכז הארץ. שעות ארוכות אחר כך, לפנות בוקר של יום שישי, הלידה הסתיימה כך שהשניים זכו בתואר הורים גאים לצאצאית ראשונה. זה לא הפריע לשליש "מה קשור" לעזוב את הקטנה ואשתו במדי בית החולים - לטובת הופעה ביום הולדתה של מיכל הקטנה, אך מיד בתום ההופעה חזר לשהות במחיצת משפחתו הקטנה.


אמא ואבא. יאנה יוסף וציון ברוך (אינסטגרם)

אז איך קראו ההורים ליורשת העצר?  לא, הם לא הלכו על שם עם צליל והרגשה לועזית, כמו הארי פורד של נועה תשבי, אלא על שם ישראלי בעל משמעות שקורצת ליהדות. אז שננו טוב טוב את השם - אלה ברוך - כי בתקופה הקרובה הוא כנראה יככב בתדירות גבוהה במדורי הבידור.

רגע לפני שזוג ההורים הטריים ישתחררו מבית החולים וישובו לדירתם שבצפון תל אביב - יחד עם הפעוטה אלה - הגיעו החברים הטובים ממשפחת "מה קשור", שלום מיכאלשווילי ובת הזוג ענבל שלוי, לסייע להם בסידור הבית כולל, כל הציוד שנרכש מראש עבור התינוקת. מיכאלשווילי, היה אמון על הרכבת העריסה, בעוד ששלוי ארגנה את המוצרים הנלווים. הכי BFFים.


ברור שמשפחת "מה קשור" עוזרת. שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי מרכיבים (צילום מסך)