האם צ'ארלי שין הוא הפתרון לתעלומה שזעזעה את הוליווד? תעשיית הבידור סערה בשבוע שעבר, בגלל הדיווחים ברחבי העולם על שחקן ידוע וכובש נשים מתמיד, שגילה לאחרונה שהוא נשא ה-HIV. לא רק זאת, כיוון שעל פי השמועות, חביב הבנות לא רק שכב עם עשרות נשים - אלא שברשימת הכיבושים שלו ישנן לפחות שש כוכבות גדולות אחרות.

 
כעת, הצהובונים כבר לא חוששים לנקוב בשמו של שין - שעל פי השמועות יקיים בקרוב מאוד ראיון מיוחד בתכנית הבוקר האמריקנית "Today" - שבו יחשוף את סיפורו, ואת העובדה כי הוא נשא נגיף ה-HIV, שעלול לגרום לו לחלות באיידס. עורכי דינו, כך על פי הצהובונים, יודעים שהוא נדבק באיידס, נערו מבעוד מועד לתביעות ענק כנגד האיש ואף הגיעו להסדר כספי עם כמה פרטנריות של שין למיטה, שחתמו על הסכמי סודיות.


בזמנים טובים יותר. צ'ארלי שין עם האקסית דניז ריצ'רדס (רויטרס)

 
שין בן ה-50, על פי הצהובונים, סיפר לכמה מחבריו הקרובים על כך שנדבק בנגיף והם ביקשו ממנו לשתף את העולם - אך הוא סירב, עד שהשמועות התפשטו ברחבי הגלובוס. על פי השמועות, בין השאר שכב עם שחקנית מוערכת זוכת פרסים, שחקנית קולנוע אחרת שהיא מאמינה אדוקה בדת, גברת שחביבה על הצהובונים, אישיות הוליוודית עם עבר מפוקפק, כוכבת טלוויזיה אהובה ודוגמנית עסיסית. 
 
הכוכב הפרוע, שנישא והתגרש שלוש פעמים, שיחק בעשרות סרטים וזכה לתהילה גם ככוכב הראשי של הסדרה "שני גברים וחצי" (עד שסולק ממנה) - חשש להתוודות בתקשורת על המחלה כי האמין שהעניין ישפיע על הקריירה שלו, אך גם בגלל זעמן של הנשים שאיתן הוא בילה. כעת, נראה שאין דרך חזרה.