תיק תק, תיק תק, שומעים את זה? כי הספירה לאחור החלה: בזמן שכולם צופים בהם נאבקים באיתני הטבע על האי בהונדורס - כוכבי העונה החדשה של "הישרדות" כבר נמצאים בארץ הקודש. הגיע הזמן שיתחילו לנצל את 15 דקות התהילה שלהם, כי הספירה לאחור החלה ואם אפשר לספק גם דרמה ועצבים, מה טוב. 



האיוונט הראשון שלי. עומרי כוכבי (צילומים: אור גפן, ראובן שניידר, יח"צ)

אמש (שני), נצפו כמה מהשורדים ה"אנונימיים" יותר בהשקת סניף רשת האופנה "גולף" שבדיזינגוף סנטר בתל אביב. עבור עומרי כוכבי (חתיך), הודא נקאש (הדוגמנית עם הליפסטיק הבוהק) או לירון רביבו (הלוהטת, כולל הפרונט השופע בתלבושת צנועה) זו היתה הפעם הראשונה בהשקה, אבל אחד המתמודדים הבולטים בעונה, טילטיל, כבר מתורגל. בכל זאת, זה הריאליטי השני שלו בשנה האחרונה.


איך הלוק? כוכבי שורד ומודד


מתרגלים חיוכים למצלמה. טילטיל ואשתו מבלים

נהג המונית שהפך לכוכב העונה הנוכחי של השורדים, הגיע לאיוונט יחד עם אשתו באיחור ממש לא אופנתי. הסיבה: הוא אולי מכיר את הכביש היטב, בתור שורד מתמיד על הכביש, אבל דווקא נהג המונית שאמור היה להביא את טילטיל למתחם איבד את הדרך למקום. דרמה קורעת לב? כי סוף טוב הכל טוב - כך שכולם בילו יחד ומדדו בגדים.


בין הקולבים, בילו גם שתי בוגרות "האח הגדול", נטלי עטיה ואנה בול (שנמצאת בחודש השישי להריונה, אבל לא מציגה שום סממן לבטן הריון). אותם בחנו גם השורד מושיק גלאמין, שניהל שיחה צפופה עם רונית יודקביץ', הנשואה הטרייה שיר מורנו וכוכב הדרמה "כפולים" - השחקן ישי גולן שבילה עם פרזנטור החברה, דני גבע. 


מושיק גלאמין ורונית יודקביץ' מדסקסים



שיר מורנו שופעת חיוכים



בלבוש צנוע, כן? הודא נקאש ולירון רביבו



נטלי עטיה עדיין שמחה לקבל הזמנה



ישי גולן ודני גבע מסוקסים בין פאשניסטות