היא לובשת שמלות מעצבים, משוויצה במתנות הנוצצות שהיא מקבלת ולא חוששת להשוויץ בבטן ההריון השני שלה - אבל מתברר שהחודשים האחרונים בחייה של קים קרדשיאן, לא יזכו לתואר "התקופה הטוב בחייה של מלכת הריאליטי". הכוכבת הגדולה ביותר במשפחת הריאליטי-טראש, הודתה שייתכן שאחרי שתביא לעולם את בנה בחודש הבא, תאלץ לעבור כריתת רחם. שוקינג.


הכי אומללה. קים קרדשיאן עם הבייבי (גטי)


אשתו של הראפר קניה ווסט, שצפויה ללדת בסוף חודש דצמבר אח קטן לבייבי נורת' ווסט, חוותה תקופה קשה בזמן ההריון הראשון שלה בשנת 2013. כעת, מתברר שגם ההריון השני שלה לא קל במיוחד. "אני לחוצה מאוד לקראת הלידה השנייה שלי, בגלל מה שקרה לי לפני הפעם הראשונה שלי בחדר הלידה", כתבה קימי בפוסט נרגש באתר האינטרנט שלה, תחת הכותרת "הריון בסיכון גבוה".

לדבריה של מלכת הריאליטי, לא רק שסבלה מרעלת הריון שאילצה אותה לעבור לידה מוקדמת יותר - אלא שגם השלייה נותרה ברחמה אחרי הלידה, מה שאילץ את הרופא לבצע הליך מיוחד ופולשני ברחמה של קרדשיאן. "אמא שלי ראתה כמה זה מגעיל וכואב לי ובכתה, היא מעולם לא חוותה דבר כזה", גילתה הגברת והמחשוף, "אם המצב יהיה חמור גם בלידה הקרובה, ייתכן שאצטרך לעבור כריתת רחם". לכן, לדבריה, רמת החרדה שלה גבוהה והיא משתדלת לזרום עם הימים.


לא קל. קרדשיאן ההריונית על השטיח האדום (רויטרס)


לאחרונה, קים בת ה-35 התראיינה לתכנית של המנחה ריאן סיקרסט, שבו ביקשה "שלא יכריחו אתה לעבור את הדבר הזה שוב... אני אומללה וסובלת מנפיחות ברגליים ומצרבות. זה הכי גרוע". אולי זו הסיבה שהיא מחפשת הסחות דעת כמו בילוי עם חברות ומשוויצה במחשוף מתפקע בתמונות שהיא מפרסמת ברשת. "מיציתי את ההריון... לגמרי מיציתי את התקופה הזאת", פטפטה, "אמרתי בפעם הקודמת ואני אומרת עכשיו, סיימתי עם זה. אבל אני לא חייבת לאהוב את זה". סופר החלטית, קימי! 




הבייבי נורת' ווסט (משמאל) עם בת הדודה שלה, פנלופה דיסיק (צילום מסך, אינסטגרם)