הסוף לשמועות שהסעירו את הוליווד: השחקן צ'ארלי שין הודה הבוקר (שלישי, שעון ארצות הברית) כי הוא נושא בגופו את נגיף ה-HIV. אחרי ימים של רמיזות וניחושים בתעשיית הבידור האמריקנית, הכוכב הפרוע בן ה-50, התראיין לתכנית בוקר אמריקנית פופולרית וחשף כי אובחן כנושא את הנגיף שעלול לגרום למחלת האיידס כבר לפני כארבע שנים.





"אני כאן כדי להודות שאני נושא את נגיף ה-HIV", אמר בתכנית "Today" בהתרגשות, "אלה שלוש אותיות שקשה מאוד לקלוט. זו נקודת מפנה בחייו של אדם". לדבריו של השחקן, שייצר לעצמו תדמית של "ילד רע" בתעשיית הכוכבים, מטרת הווידוי שלו היא "לשים קץ למתקפה שאני עובר, מטח זה של התקפות תקשורתיות  וסיפורים מזיקים שעוסקים בכך שאיימתי על בריאותם של אחרים, מה שלא יכול להיות רחוק יותר מהאמת".



שילם דמי שתיקה. צ'ארלי שין (רויטרס)

שין, סיפר כי גילה שנדבק בנגיף כשהגיע לבדוק את כאבי הראש שחווה לפני כמה שנים. "אחרי סדרת בדיקות ... הם אמרו, 'בום, הנה מה שקורה מעכשיו'". לדבריו, התוודה בפני אנשים שהאמין שקרובים אליו, אך חלקם דרש שישלם להם, רק על מנת שלא יחשפו את העובדה כי הוא נושא HIV. "שילמתי להם מיליוני דולרים", הוא אמר והסביר שמעתה הוא לא יסכים לשלם עבור שתיקה. בנוסף, גילה שאחת מאלה שדרשו דמי שתיקה, היתה זונה שבילתה בביתו, שצילמה את התרופות שהוא נוטל ואז איימה לפרסם אותן אם לא יעביר לה כספים.


אחת מהכיבושים שלו? שין עם לינדזי לוהן (רויטרס)

הכוכב הפרוע, שנישא והתגרש שלוש פעמים (בין השאר מהשחקנית דניז ריצ'רדס, שבהמשך גרמה לכך שייעצר ויואשם אחרי שתקף אותה), שיחק בעשרות סרטים וזכה לתהילה גם ככוכב הראשי של הסדרה "שני גברים וחצי" - עד שסולק ממנה בשנת 2011, בגלל התנהגות מסוכנת ושימוש בסמים. על פי השמועות, שין חשש להתוודות עד כה בפומבי על המחלה, כי האמין שהעניין ישפיע על הקריירה שלו, אך גם בגלל זעמן של הנשים שאיתן הוא בילה. 

על פי החוק במדינת לוס אנג'לס, אם נשא HIV מקיים יחסי מין לא מוגנים בלי ידיעתו של הפרטנר - הוא יכול להישפט לחצי שנת מאסר. אם הדביק אחרים בכוונה תחילה, הוא עשוי להישלח לעד שמונה שנים מאחורי הסורגים. מלבד נשותיו לשעבר, שין יצא עם שלל מפורסמות, ביניהן ווינונה ריידר, קלי פרסטון, רובין רייט ולינדזי לוהן, כמו גם שחקניות פורנו ונערות ליווי, שיכולות להגיש נגדו תביעה אם לא חשף בפניהן את העובדה כי הוא נושא את הנגיף מסכן החיים. רק בריאות.


נפרדו ב-2006. צ'ארלי שין עם האקסית, דניז ריצ'רדס (רויטרס)