האמת של צ'ארלי שין נחשפה היום (שלישי), כאשר התוודה בראיון טלוויזיוני גלוי על כך שבארבע השנים האחרונות הוא נושא את נגיף ה-HIV. עם זאת, לצד האמת נשלפים גם שלדים מהארון של ההוליוודי עם תדמית הילד הרע. למשל, אקסית מפורסמת שלו - שמעמידה את הדברים הכנים שלו מול האומה האמריקנית בספק גדול.


לדבריה של ברי אולסון, מי שהיתה כוכבת סרטי פורנו מדוברת לפני כמה שנים (אבל פרשה מהמקצוע מאז) וניהלה עם שין קשר שהתבסס בעיקר על בילוי מיני לפני שנים אחדות - השחקן מעולם לא ציין בפניה את העובדה שהוא נושא את הנגיף שעלול לגרום למחלת האיידס. בנוסף, למרות האופי המיני של מערכת היחסים בין השניים, הכוכב השתמש בקונדום שנחשב לבטוח פחות מקונדום רגיל.


באד בוי. צ'ארלי שין עם אשתו לשעבר, דניז ריצ'רדס (רויטרס)

שין, סיפר לתכנית הבוקר האמריקנית שהחליט להיחשף כדי "לשים קץ למתקפה שאני עובר, מטח של התקפות תקשורתיות וסיפורים מזיקים שעוסקים בכך שאיימתי על בריאותם של אחרים, מה שלא יכול להיות רחוק יותר מהאמת". בנוסף, אמר כי כל בנות הזוג שלו בשנים האחרונות ידעו כי הוא נושא את הנגיף מסכן החיים.


עם זאת, אולסון (כיום בת 29) שהתראיינה לתכנית הרדיו הפופולרית של האוורד סטרן, טוענת אחרת. "חייתי איתו ושכבנו בכל ערב. הוא עבר לילות ארוכים ומתוחים של הזעה מוגברת", סיפרה על התקופה שבה היא ושין ניהלו מערכת יחסים, בה הוא כינה אותה אחת מ"האלות" שלו. "הוא מעולם לא אמר מילה על זה. התעקש שהוא 'נקי' ממחלות והשתמש בקונדום שלא עשוי מלטקס, שהוא פחות בטוח למניעת מחלות מין", שחזרה כוכבת הסרטים למבוגרים בלבד, "עשיתי את הטעות שהרבה נשים עשו, סמכתי עליו".

 

A photo posted by Bree Olson (@breeolson) on

לא נזהר מספיק. ברי אולסון בפוזה אופיינית (אינסטגרם)

"אהבתי אותו, הוא היה החבר שלי. עזבתי את תעשיית הפורנו בשבילו ומעולם לא חזרתי", סיפרה בהתרגשות. זאת, רגע לפני שגילתה בשידור חי כי ברגע שגילתה שהאקס שלה נדבק ב-HIV - עברה בדיקה וגילתה כי היא לא נושאת את הנגיף.

על פי החוק במדינת לוס אנג'לס, אם נשא HIV מקיים יחסי מין לא מוגנים בלי ידיעתו של הפרטנר - הוא יכול להישפט לחצי שנת מאסר. אם הדביק אחרים בכוונה תחילה, הוא עשוי להישלח לעד שמונה שנים מאחורי הסורגים. מלבד נשותיו לשעבר, שין בן ה-50 יצא עם שלל מפורסמות, ביניהן ווינונה ריידר, קלי פרסטון, רובין רייט ולינדזי לוהן, כמו גם שחקניות פורנו אחרות ונערות ליווי, שיכולות להגיש נגדו תביעה אם לא חשף בפניהן את העובדה כי הוא נושא את הנגיף מסכן החיים.

 

A photo posted by Bree Olson (@breeolson) on

עשיתי טעות, סמכתי עליו. אולסון (אינסטגרם)