הו, כמה נחמד לשמוע על זוג אוהבים צעירים בביצת הבידור המקומית? לכן, כנראה תתרגשו במיוחד לגלות שהדוגמנית הישראלית העולה שני זיגרון, חובקת זוגיות חדשה ופוטוגנית. כזאת, עם פוטנציאל גבוה למעקב צמוד של מדורי הבידור. 


זיגרון בת ה-19, שעדיין לא מוכרת בפני כל חובבי הצהוב ישראל (בסדר, גם שלומית מלכה התחילה כאנונימית!) -  הפכה בשנים האחרונות לאחד השמות החמים בזירת האופנה הגלובלית. לא רק שהיא חתומה בסוכנות דוגמנות בינלאומית שמייצגת גם את ג'יזל וקייט מוס, הובילה קמפיינים ברחבי העולם או הצטלמה למגזיני אופנה נחשקים כמו "ווג", אלא שהיא גם צעדה בשבוע האופנה על מסלולי התצוגות של גדולי המעצבים, בהם ז'אן פול גוטייה, ולנטינו ואחרים. 

 

A photo posted by Shani Zigron (@shanizigron) on

לוהטת, אילוסטרציה. שני זיגרון (אינסטגרם)

כעת, מתברר שהיא גם מרפדת את רזומה חיי האהבה שלה - כיוון שלאחרונה היא חובקת זוגיות חדשה עם ישראלי צעיר לוהט לא פחות ממנה, מה שעשוי לעורר עניין גם בביצה המקומית. זיגרון, מתלטפת לאחרונה עם נהג המירוצים הישראלי והמסוקס של פורמולה רנו, רוי ניסני
 
אשף מסלולי המרוצים, עוד רגע בן 21, רשם לעצמו הישג היסטורי "רד בול רינג" שהתקיימה השנה באוסטריה, כשזכה במקום השלישי - ובכך קבע את ההישג הטוב ביותר של נהג פורמולה ישראלי מאז ומעולם. על פי מקורבים, הקשר בין זוג הצעירים נמצא עדיין בחיתוליו, אך בהחלט ראוי למעקב צמוד. בכל זאת, זיגרון וניסני הם שניים מהשמות העולים והמסקרנים בביצה הישראלית.

 

A photo posted by Roy Nissany (@roynissany) on

קסדה בראש טוב? ברור! רוי ניסני (אינסטגרם)



 

A photo posted by Shani Zigron (@shanizigron) on

פאם פטאל בהתהוות. שני זיגרון (אינסטגרם)