כבר שנים רבות שהורים לפעוטות מכירים את יובל שם-טוב בתור "יובל המבולבל", כוכב הילדים המצליח. אבל ייתכן מאוד שבקרוב, הוא יהפוך לשם לוהט גם עבור קהל המבוגרים? נראה שמיסטר מבולבל החליט שהגיע הזמן לשחק במגרש של הגדולים ועל הדרך גם להגשים חלום אישי.


לאחרונה, שם-טוב החליט לתת כמה מיצירותיו, שעד כה שעשעו בעיקר את הילדודס, לאמנים שפונים לקהל יעד מבוגר יותר - כדי שיוקלטו מחדש בגרסה עדכנית. שם-טוב, שכתב והלחין את השיר "הדרך שלי" (שאיתו הופיע בפסטיגל 2007), בחר לתת לאחד הזמרים האהובים עליו, ארקדי דוכין, לבצע אותו בגרסת 2015. 

השיר כבר כיכב בעבר בכותרות, כשנחשב למוקד הסכסוך בין המבולבל לכוכבת הילדים רינת גבאי. בזמנו, שם-טוב טען כי גבאי השתמשה בלחן שכתב לשיר, אך הסכסוך חלף לפני שנה, כשהשניים שיתפו פעולה והשתתפו יחד בהצגת הילדים. 

האזינו לשיר, בגרסה המקורית של יובל המבולבל:


ההקלטה המחודשת של דוכין ושם-טוב, תהיה הקטע הראשון מתוך פרויקט מוזיקלי חדש שעלין שם-טוב עובד עליו בימים אלה. ניחשתם נכון, אלבום שירים לילדים ומבוגרים כאחד, עם שיריו של המבולבל בביצועים מפתיעים של אמנים ישראלים מוכרים. כל ההכנסות מהפרויקט, יתרמו לעמותת "משאלת לב", שמגשימה משאלות לילדים חולים.

יובל המבולבל, אז מי יבצע את "בלון גדול בלון קטן"?
"כבוד גדול נפל בחלקי. השיר שכתבתי מבוצע הפעם בגרסה מיוחדת עם קולו המלטף והחודר ללב של ארקדי דוכין. אנחנו מתקרבים לחג האור וזה זמן טוב להקשיב למילים של השיר".