האם תדמית ה"ילדה הטובה שיודעת לנענע את האגן" שמטפחת שאקירה, תיסדק בגלל קלטת מין לוהטת? על פי דיווחים בספרד, הזמרת הקולומביאנית האהובה ובן הזוג שלה, הכדורגלן ג'רארד פיקה, נסחטו לאחרונה על ידי עובד לשעבר של השניים - שגנב מהם צילומים אירוטיים פרטיים ומאיים לפרסם אותם אם לא ישלמו לו. למרות זאת, כוכב קבוצת ברצלונה והאישה עם הירכיים שלא יכולות לשקר, מכחישים הכל וטוענים שהם ממש לא שמעו על העניין. מוזר מאוד.


לוהטים בווידאו? פחות. שאקירה וג'רארד פיקה (אינסטגרם)



על פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, שאקירה בת ה-38 ובן הזוג שלה, שצעיר ממנה בעשור שלם (כן, הוא בן 28), נדרשו לשלם "סכום עצום של כסף" לעובד לשעבר - רק כדי שלא ימכור את הצילומים השובבים בווידאו לצהובונים. שני חצאי הפאוור קאפל שנוצר לפני כחמש שנים, בתוספת שני הבנים שלהם מילאן (שנתיים) וסשה בן ה-11 חודשים, מעולם לא נישאו, אבל מפגינים זוגיות לוהטת מול המצלמות. עד כמה לוהטת? תלוי בסרטון הסקס.

אבל באותה מהירות שצצו הדיווחים על הסרט האירוטי בכיכובם של שאקירה ופיקה, שכנראה יכולים להרשות לעצמם את תשלום הכופר לעובד הסורר לשעבר, כך גם הגיעו הכחשות רשמיות מטעם הדובר של הזמרת וכוכב המגרש. "מדובר בסיפור שקרי, אין דבר כזה", הסביר בהודעה מטעם הפופסטאר. טוב, ייתכן שבקרוב תתגלה האמת, עסיסית או קצת פחות.

 

A video posted by Shakira (@shakira) on