חברת הכנסת נאוה בוקר, תככב בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם במסגרת התכנית “המהפך". אבל מאחורי הקלעים, מתברר שהח"כית לא ממש עפה על התוצאה הסופית ונאלצה להתמודד עם שינויים דרסטיים בפריזורה. לפחות יעל בר זוהר הייתה שם כדי לתמוך.



פחות מרוצה. ח"כ נאוה בוקר (צילום: דני מרון)

העיתונאי ארי שביט ערך בביתו בכפר שמריהו מסיבה כפולה: גם לכבוד כניסתו לתפקיד של נציג הקוורטט החדש, פרננדו ג'נטליני (שיחליף את טוני בלייר) וגם לכבוד השגריר הבריטי החדש, דיוויד קווארי, ובן הזוג שלו, אלדו הנריקז. לאירוע האליטיסטי הגיעו בין השאר פרופ' מיכאל סלע, אתי ויצחק לבני, עודד גרא ואפילו הנכדה של צ'ארלס קלור.

גם עו"ד רפי כריסטוף היה בפריז בליל הטרור בשבוע שעבר. הוא היה שם כדי לנהל את תיק העיזבון של טיירי ליין, שותפו של דומיניק שטראוס-קהאן, שהתאבד בקפיצה ממגדלי YOO לפני שנה. ויש גם מונולוג: “הייתי עד לפיגוע הנורא פה. שרדתי! מראות קשים! אין כמו הארץ שלנו!!! נשתמע". 

איפה היית כשאירע הפיגוע? 

“היינו במסעדה, כמה עורכי דין מקומיים ועורך דין עמוס צדיקה מטעמי, בקרבת מקום. פתאום אנשים התחילו לרוץ כמו משוגעים, צועקים, פיצוצים ויריות. המולה. טרוריסטים, מטורף לחלוטין. אתה לא רוצה להאמין שאתה בתוך תוהו של אש חמה. ברחנו משם והגענו למלון והיינו בעוצר עד הבוקר".