למרות השמועות שהרכב המשתתפים בעונה החדשה של הדוקו-ריאליטי "מחוברים פלוס" כבר נקבע, תהליך הליהוק עדיין נמשך. בעבר התחברתם לעיתונאים, בני נוער או נשמות מתוסכלות, שתיעדו את עצמם במשך מאות ואלפי שעות? קבלו טוויסט מרענן: מנחת תכניות הבוקר דנה רון, פלוס מצלמה.


בימים האחרונים, כוכבת הריאליטי נצפתה כשהיא מתנהלת ביום-יום, תוך כדי שרון מתעדת את חייה עם מצלמת וידאו - כמעין מבחן מצולם עבור העונה החדשה של התכנית המדוברת. מתברר שהפקת הדוקו, ממשיכה בליהוק לעונה הבאה, כאשר רון היא בין המפורסמים המקומיים שקיבלו מצלמה.


יתחברו יחד? דנה רון עם בן הזוג, יריב נתי (צילום: רוני דלמאי)


על פי השמועות, במידה שתשולב בעונה הקרובה, חייה של רון צפויים להיות מתועדים לצד אלה של מעצבת האופנה רימה רומנו, בת הזוג של  אשת יחסי הציבור ציפי רומנו. בין השמות שעלו גם זה של כדורגלן בית"ר ירושלים, תומר ירוחם, של דנה לוזון - אשתו של מאמן הכדורגל גיא לוזון, המוזיקאי וסולן להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר, אורן ברזילי, ואפילו השחקן והמוזיקאי ניר פרידמן, שכיכב בדרמת הטלוויזיה המיתולוגית "פלורנטין".
אם רון אכן תחתום על חוזה מול ההפקה של הוט, המשדרת את הריאליטי, היא תחשוף את חייה האישיים מול מצלמת הווידאו הקטנה. לא שזו הפעם הראשונה שזה קורה, כיוון שלמי ששכח, המנחה כבר נחשפה בעבר משתתפת בעונה השלישית של "האח הגדול", הנחתה את תכניות הבוקר של קשת וכן השתתפה עם בן הזוג יריב נתי בתחרות "זוג מנצח VIP".