אז יש אתכם שמעבירים את יום ההולדת של החבר הכי טוב שלכם בארוחה נוצצת במסעדה מפנקת (במקרה טוב) או עם בלון פלוס שקית של חטיף בוטנים (במקרה הרע) - ויש את כוכבי תעשיית הבידור באמריקה, שיודעים לארגן הילולה עמוסת כוכבים. כן, גם אם אתה ראפר עבר (ודי נשכח) בשם דידי, זה שהכרתם בעבר כ"פאף דדי", "פי דידי" או בשמו המוכר יותר "האקס של ג'ניפר לופז".


הסיבה למסיבה? יום הולדתו ה-46, שהפך למסיבה מפוארת באחוזת פאר בשכונת בוורלי הילס, כולל דרינקים אלכוהוליים בטעם פירות ופאי תפוחים לכל מוזמן - בדיוק כמו שילד יום ההולדת אוהב. אז פעם הוא נפנף באקדחים ונעצר, אבל היום הוא אוהב יותר לקבל תשומת לב משלל המוזמנים הסופר-מפורסמים שלו.


בנות ונהנות. קנדל ג'נר עם קורטני קרדשיאן (אינסטגרם)

גברים מקצוענים. דידי עם ג'יי זי (אינסטגרם)

כך שאל החגיגה של דידי, הגיעו (קחו נשימה גדולה, זה ארוך) - נציגות משפחת קרדשיאן, קורטני קרדשיאן (באוברול חובק קימורים) עם מאמא קריס ג'נר (שבאה עם הבויפרנד) ואחותה הצעירה, הדוגמנית קנדל ג'נר. אלה בילו עם הדוגמניות המצליחות ג'יג'י חדיד, קארה דלווין והטופ מודל מגרמניה, היידי קלום, שנהנתה יחד עם המעצב האמריקני זאק פוזן.

האפי. פארל וויליאמס ודידי (אינסטגרם)


מלחיצוש. וין דיזל משיק כוס לחיים (אינסטגרם)


בצד הקשוח של החדר, ג'יי זי, פגש במסיבה ראפרים אחרים, בהם דה וויקאנד, פרנץ' מונטנה (האקס של קלואי קרדשיאן), וויז כליפה או טייגה (הסמי-אקס של קיילי ג'נר). אלה, בחנו גם את השחקן המחוספס וין דיזל, את פארל וויליאמס הלוהט ואת כריס בראון, שתפקדו על תקן הקשוחים של הערב. הכי בלינג רינג.

פרנץ' מונטנה וכריס בראון קשוחים עם ילד יום ההולדת (אינסטגרם)

 

A photo posted by @zac_posen on


היידי קלום אלגנטית!


חגיגה נחמדת, בסגנון של פי דידי (אינסטגרם)


הכי דרמטיות. קנדל ג'נר, קורטני קרדשיאן, קארה דלווין וג'יג'י חדיד (אינסטגרם)


וין דיזל התלבש יפה, כן? (אינסטגרם)