שעות מתוחות מאוד עוברות על הדוגמנית שלומית מלכה והבויפרנד, יהודה לוי. הסיבה: "מאמי", כלבתם המאומצת של בני הזוג המלכותי של הביצה אבדה אמש (ראשון), במהלך טיול בשעות הערב במרכז תל אביב. מאז, מלכה הספיקה לבקש ממעריציה הרבים עזרה בחיפושים אחר ההולכת על ארבע - שנעלמה באזור שדרות רוטשילד שבמרכז תל אביב.



לדבריה של מלכה, ששיתפה את דאגה ברשת, הרצועה של הכלבה האבודה נקרעה, בזמן שטיילו איתה בין הרחובות שינקין-רוטשילד, ומאז אבדו עקבותיה. הדוגמנית היפהפייה, פרסמה ברשתות החברתיות תמונה של הכלבה והתחננה לעזרה מכל מכריה, כשהיא מבקשת שיעזרו לה למצוא את הכלבה המפוחדת, שלא רואה היטב בחשיכה וככל הנראה תברח אם זרים יתקרבו אליה.

 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on



 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on



חבריה של מלכה לתעשייה, בהם אגם רודברג ונטלי דדון, נחלצו לעזרתה של מלכה ופרסמו תמונות של הכלבה ברשתות החברתיות, זאת למרות שלוי עצמו עדיין לא פנה בעצמו לבקשת סיוע או הציע פרס כספי למוצאים את חיית המחמד של אהובתו. כשעדכנה את החברים באינסטגרם הבוקר - מלכה גילתה כי אמש קיבלה דיווחים שראו את מאמי מסתובבת באזור, אך היא עדיין לא נמצאה והחיפושים אחריה בעיצומם. 
 
לפני כמעט שנה, כשאמצה את מאמי, כתבה מלכה "כששולה נפטרה היינו שבורים. היא הייתה חלק כל כך גדול ומובהק בחיים שלי שלא יכלתי לדמיין את החיים בלעדיה. לאט לאט הבנתי שגם אם היא לא נמצאת איתי פיזית היא תמיד תהיה חלק ממני. אף אחד לעולם לא יכול להחליף אותה, אבל למדתי משולה שאהבה זה דבר כזה שככל שנותנים נשאר לך יותר. אז תכירו את מאמי שמצטרפת אלינו למשפחה אחרי ארבע שנים בכלוב". לפני כמה שבועות, כפי שגיליתם כאן - הוסיפו כלבה אחות קטנה למאמי, כשלוי את מלכה אימצו את פלאיה. שמעתם, ראיתם, חוויתם? תוכלו לספר גם כאן בתגובות והן יגיעו למלכה. אמן.


כל אוהביה של מאמי. שלומית מלכה עם יהודה לוי ואמה אנה (אינסטגרם)

 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on