דמיינו לעצמכם את הסצנה הבאה: צעירה מפתה במרכזו של בר אמריקני טיפוסי, כוסות ויסקי ריקות, עשן ושולחן ביליארד משומש במרכז החדר. עכשיו תשכחו את האורות המעומעמים, האלכוהול והערפל - כי אותו תרחיש קרה אתמול (ראשון), עם דר זוזובסקי בתפקיד היפה והאמיצה לצד השולחן הירוק, מינוס הבר הטרנדי, פלוס כמה חברים ישראלים וותיקים.



היוש, איים באק! זוזבסקי מרוגשת (צילומים: רפי דלויה)


לפני ימים ספורים, זוזובסקי החייכנית שבה מביקור מקצועי בן חודש בלוס אנג'לס, בחזרה לתל אביב. שם, היא בילתה עם בן הזוג לי בירן, בניסיון לפתח את הקריירה ההוליוודיות שלה. זה היה ניסיון מוצלח, כיוון שהצעירה הישראלית  לוהקה לסרט הוליוודי חדש בשם "פאפא" - שבו תככב לצד דריל האנה ("ספלאש") , השחקנית זוכת הפרסים אן מרגרט האוסקר ומישה ברטון.  


הלו, גם אני פה. שיר מורנו


דניאל ליטמן הכי רציני!

אבל אמש, זוזובסקי הוכיחה שהיא עדיין לא ממהרת לנטוש את הקריירה המקומית שלה - כך שלמרות הג'ט לג, התייצבה להקרנה של הפרק הראשון בעונה החדשה של סדרת הנוער "החממה", שבה היא מככבת. החבר אמנם לא הצטרף, אבל היא פגשה במקום את הנשואה הטרייה שיר מורנו, דניאל ליטמן ושאר כוכבי הסדרה.

אז מה הקשר לשולחן ביליארד? השחקנים הצעירים שהגיעו למקום, גילו את השולחן עם הכדורים - מה שהוביל לטורניר תחרותי בין כולם, עוד לפני שצפו בפרטיות בפרק המרגש של הדרמה בכיכובם. הוליווד, פינת פתח תקווה.



חיוכים למצלמות? יש!


חשיבותה של רצינות, עם שולחן ביליארד


רגע, כמה נקודות על הכדור הסגלגל? ליטמן מנסה לחדור


לא, ליבי לא הגיע. זוזובסקי מדגמנת למצלמה


צפייה נעימה. כוכבי "החממה" מרוכזים