פלאשבק: 12 שנים אחורה. חוץ הים בניצנים. גמר תחרות הכשרונות "כוכב נולד". שתי נשים עם קול גדול, נינט טייב ושירי מימון, מתחרות על התואר הנחשק. ואז, נינה קטפה בשאון את המקום הראשון - ומאז השאר היסטוריה. המון צלילים, להיטים ושערוריות שבהן נקשרו שתי הנשים הופקו מאז הערב ההוא, אך אמש (שני), אדם מסוים הצליח להחזיר את שתי הזמרות להופיע על במה אחת, באירוע עמוס בשמות נוצצים. ריגושים!


היי, נינה. טייב עם יוסי מזרחי (צילומים: צ'ינו)


אהבה קטנה. שירי מימון עם בעלה יוני
 
מי בר המזל שהביא את טייב את מימון להופיע באירוע הפרטי שלו? שימי שרגא, או כפי שהמעריצים מכירים אותו מתיוגי אינסטגרם "שימי מחסני הנמל", בעל חנות רהיטים - שדואג לפרגן לכוכבים המקומיים בסלון חדש או פינת אוכל בהנחת ענק (בסדר, או במתנה) ומרהט להם את החיים הטובים בשנים האחרונות. אתמול, קיים מסיבת ברית לבנו לביא וגרם לשתי הנשים החזקות לעלות על במה אחת. לא לדואט, גם כל אחת בנפרד (אהבה קטנה, קרייזי, יש צורך להוסיף?) הותירה את האורחים נדהמים.


דודו אהרון, יאללה, יאללה. עם החברה שיר


גם פבלו רוזנברג הגיע להופעה!

אבל זה לא הכל כיוון שבאירוע, שנערך ב"בית על הים" שבתל אביב, הופיעו לא רק טייב ומימון, אלא גם דודו אהרון (שהגיע לאיוונט עם החברה), פבלו רוזנברג ו"שלישיית מה קשור" - שנתנו שואו שהותיר את האורחים הרבים באיוונט פשוט המומים. מי בין האורחים המוכרים? נניח, יעל גולדמן שחזרה לארץ משהות באוסטרליה וצעדה יד ביד עם ה-BFF מלי לוי, חן אמסלם, לירן כוהנר (בלי גיא גיאור, עם ענבל שלוי ושלום מיכאלשווילי) ומושיק גלאמין.
 

רגע, אבל גם יון תומרקין, יובל שרף, דידי הררי, יוצא הריאליטי אליאב אוזן, שאמנם התלקק עם דנית גרינברג, אבל גם נרגש לראות את בני משפחת טייב (כולל יוסי מזרחי), יובל שרף, שרי גבעתי ועוד המון אחרים, יפים ואמיצים. 


דנית גרינברג ואליאב אוזן מתקשים להתנתק


חיבוק לנינט? צ'ק!


יובל שרף מחלקת חיוכים למצלמה


יון תומרקין מסוקס מתמיד!


שלישיית מה קשור. שלום מיכאלשווילי, ענבל שלוי ולירן כוהנר


כמו מזג האוויר, גם חן אמסלם לא החליטה אם קיץ או חורף


צמד חמד. יעל גולדמן ומלי לוי

 

לירן שטראובר קשוח


שורד. מושיק גלאמין


שרי גבעתי ובעלה הולכים נגד הרוח


ד"ש לניצנים. טייב ומזרחי