זה קורה בערך אחת לשבוע או שבועיים, כשאחת מבנות משפחת קרדשיאן - כוכבות הריאליטי הגדולות ביותר בעולם, כמובן - מפרסמות עוד צילום סופר סקסי שלהן ברשתות החברתיות. כבר התרגלתם לראות את ישבנה החשוף של קים קרדשיאן או פטמה סוררת של קנדל ג'נר בפייסבוק, אבל מה קורה כשגבר מפורסם מעניק למעריצים הזדמנות להציץ לעולמו התחתון? אינסטגרם גועשת.
 
הכל בגלל הראפר דה גיים (The Game), כוכב אהוב על קהילת מעריצי ההיפ הופ האמריקני, ששיחק בכמה סרטים הוליוודיים ועשה לעצמו שם של גברבר מסוקס, שהחליט "לשבור את האינטרנט" ממש כפי שעשתה קרדשיאן לפני כשנה (עם סט התמונות הידוע לשמצה) ופרסם סלפי שלו, כשהוא עומד מול המראה לבוש בתחתוני בוקסר בלבד. עד כאן הכל בסדר? כי יש נתון פיזי שבלט מאוד בתמונה. נו, האנקונדה של הראפר, ארוזה בתחתונים. וואו.


לא חוסך בפרטים. דה גיים (אינסטגרם)


דוגמה נוספת. דה גיים ארוז היטב (אינסטגרם)


אחרי שראה את התגובות לתמונה בקרב החברים (אלא שהצליחו לסגור את הפה שנפער בתדהמה, כנראה החמיאו לו על החבילה) - החליט לפרסם באינסטגרם עוד צילום דומה שמדגיש את הנתונים הגבריים שלו ואז אחד נוסף, על מנת לגרום לסוג-של-סקנדל, לצד התגית "MEATPRINTPAPI" (או בתרגום חופשי, "הדפס בשר, אבאל'ה"). עבד לו, כיוון שלא מעט מ-4.5 מיליון (!) המעריצים שלו דיווח על התמונה להנהלת אינסטוש, שהודיעה שהיא בוחנת אפשרות לסגור את הפרופיל.


רגע, למה קים קרדשיאן יכולה? תמונה אופיינת של הכוכבת באינסטגרם (צילום מסך)


בתגובה, הראפר החליט לשלוף את נשק יום הדין ולא יצא רק נגד אינסטגרם, אלא גם נגד מלכת הריאליטי, שמנהלת את אחד החשבונות עם הכי הרבה עוקבים ברשת - ופרסמה בעבר צילומים מעורטלים אפילו יותר מאלה של דה גיים. "מדובר במוסר כפול של אינסטגרם", אמר דה גיים לאתר הרכילות TMZ, "קים קרדשיאן פרסמה תמונות של התחת החשוף שלה, או בעירום מלא כשהיא בקושי מכסה את החזה ולא בדקו אופציה לסגור את הפרופיל שלה". 
 
אחר כך, פרסם וידאו באינסטוש, שבו אמר "השמועה היא שמאיימים להחרים את החשבון שלי, אם לא אסיר את התמונות עם הבשר. רוצים לדעת מה אני מרגיש לגבי זה?", שאל ועשה פרצוף חמוץ. ובכן, לא מדובר במשחק ילדים, למרות שלפי שעה, התמונות לא הוסרו מהרשת ואפילו יותר מזה - ייתכן שהתחיל טרנד, כי אתמול (שלישי) גם הזמר אשר פרסם תמונה דומה של עצמו בתחתונים בלבד. שחרור העולם התחתון הגברי, לגמרי.

התגובה של דה גיים? פרייסלס:
 

A video posted by The Game (@losangelesconfidential) on



וזה כבר הניסיון של הזמר אשר:
 

A photo posted by Usher (@howuseeit) on