מאור אשואל, זוכה העונה השנייה של התכנית "אייל גולן קורא לך", נישא לפני כחודש ובאותו המעמד, הבטיח לתרום כ-3,000 שקלים לבית הכנסת הגדול בתל אביב. אלא שהתרומה מעולם לא הגיעה, כך לפחות טוען שלמה פיבקו, נשיא בית הכנסת. 
 
"טרם האירוע ביקשה משפחת הכלה שבבית הכנסת הגדול בתל אביב יאפשר לבני הזוג לערוך במקום הקדוש סשן צילומים בעקבות הסערה שהתחוללה בחוץ", מספר פיבקו, "לפנים משורת הדין הסכים בית הכנסת לתת להם אישור, על אף שבדרך כלל הוא לא מאשר זאת. בתמורה הבטיחה אמה של הכלה תרומה של 3,000 שקל. אלא שעד היום, הרבה אחרי הצילומים התרומה לא הגיעה על אף ההפצרות החוזרות ונשנות מצד הנהלת בית הכנסת".

למי פניתם?

"פניתי לכלה, סייפן חדד, דרך פייסבוק. שלחתי לה מספר הודעות, היא אפילו לא טרחה לחזור אליי. זו פשוט חוצפה. ברגע שאתם מבטיחים לתת תרומה, תתנו. יש להשחיר את שמם כדי שילמדו בצורה כזו".


הצטלמו, אבל שילמו? מאור אשואל ורעייתו סייפן חדד (צילום: צ'ינו)


מאור אשואל, מה קרה לתרומה?
"אין לי מושג על מה מדובר, באמת. אני אישית לא הבטחתי שום דבר. לי אמרו שאני יכול להצטלם בבית הכנסת בתל אביב, הלכתי עם אשתי ועם חמותי לשם להצטלם. אחרי זה התקשרו להגיד לי שאני צריך לשלם 3,000 ש"ח. לפני כן אף אחד לא דיבר איתי על 3,000 שקלים. זה שקר וכזב".
אחר כך, הגיע ההמשך על פי אשואל. "אני דיברתי עכשיו עם חמותי, והיא אמרה שהיא סגרה אתו אלף שקלים ולא 3,000. זה א' כל".
אין א' כל, יש א'.
"בסדר. אני לא ידעתי מזה, זה דבר שני. אני בכלל לא צד בעניין, בסך הכל באתי להצטלם כי היא אמרה לנו ללכת ישר להצטלם בבית כנסת בתל אביב. דבר שני, אני עכשיו דואג לטפל בזה דרך כמה מקורבים שלי, בסדר? יש חוב ואנחנו נשלם אותו בעתיד. כשיתאפשר לנו. טוב?".