אפשר לנשום לרווחה, הכלבה מאמי חזרה לבעליה, שלומית מלכה ויהודה לוי. אחרי ארבעה ימים של כוננות שיא באזור שינקין-רוטשילד שבלב לבה של תל אביב - וחיפושים קדחתניים ברחובות העיר הגדולה (כולל אלה של הבעלים החשוב מאוד של הכלבה), ביום ובליל, שיתופים ובקשות ברשתות החברתיות, סיורים עם כלבי שיטוט, תליית שלטים וכמה חברים מפורסמים שנרתמו לסייע, מאמי ההולכת על ארבע סוף סוף נמצאה. 



היום (חמישי) אחר הצהריים, לבה של הדוגמנית הישראלית ובן הזוג שלה חזר לפעום כסדרו, לאחר שהכלבה שאבדה ביום בערב יום ראשון האחרון שבה בחזרה לבעליה. למרות פניות חוזרות ונשנות לעזרת הציבור, שכללו הצעה לתגמול כספי לכל המוצא את הכלבה האבודה של בני הזוג המלכותי, מאמי מצאה את דרכה בחזרה בזכות עצמה. 

 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on



בשעות הצהריים, חייג אחד השכנים של הדוגמנית לאימה של מלכה - ומסר לה את הבשורה המשמחת. מלכה הנרגשת, פרסמה מיד תמונה ברשתות החברתיות, עם כיתוב תודה לכל מי שנרתם לעזרה - וטענה כי קיבלה שיעור חשוב על חברים טובים מהם. "לא האמנו שזה קורה. דווקא היא, שכל כך מפחדת ולא סומכת על אף אחד, שרק התחילה להיפתח. בטח מסתובבת מבוהלת ומחפשת את הבית. מתים מדאגה יצאנו לחפש אותה יום ולילה", כתבה מלכה בגילוי לב. 
 
"החברים המדהימים שלנו עזבו הכל והגיעו מיד לעזור. עטפו אותנו באהבה והבטיחו שנמצא אותה. ארבעה ימים היינו במבצע חיפוש אחריה. נכנסנו לכל חצר אחורית (אין לכם מושג מה קורה בחצר האחורית של תל אביב אבל זה כבר סיפור אחר...), הרמנו כל אבן ובדקנו כל פינה שיכלה להתחבא בה... והנה לפני חצי שעה מתקשר השכן של אמא שלי להודיע שהיא הגיעה הביתה. היא עשתה את כל הדרך, בין הכבישים והמכוניות, בין האנשים הזרים שהיא כל כך מפחדת מהם, לאט לאט ובזהירות והצליחה להגיע אלינו". 
  


נובחים מאושר. שלומית מלכה ויהודה לוי (אינסטגרם)

"אז למדתי השבוע שיעור חשוב באהבה. החברים שלי, שמאמי מעולם לא יצרה איתם איזשהו סוג של קשר (ובעיקר נבחה עליהם) לא חשבו פעמיים ועשו הכל כדי למצוא אותה. וכשאני אומרת הכל, אני מתכוונת הכל. לא יכולתי לאחל לעצמי חברים טובים יותר. ומאמי, שכל כך מפחדת מהכל, אם הייתם מכירים אותה הייתם מבינים עד כמה זה מרגש שהיא הצליחה למצוא בעצמה את הכוח כדי לחזור אלינו הביתה. זהו כוחה של אהבה... אני ומאמי שולחות לכם חיבוק ענק". מלכה גם למדור מגיע תגמול על כל הפרסומים השונים על מאמי או לפחות זר פרחים, או במינימום תודה אישית, מסרון, משהו.