סוף שבוע עמוס באיחולי "מזל טוב" עבר על הביצה המקומית - והאורחים? נצצו בין חיבוק ברכה אחד לשני. מצד אחד, היתה זו כוכבת הילדים, הדוגמנית והאמא הטרייה, עדי הימלבלוי - שציינה בסוף השבוע האחרון 31 שנות קיום. 


הימלבלוי בחרה לחגוג את הולדתה במסעדה בעיר חולון - זו שבה גדלה, ואליה חזרה לא מזמן עם בעלה נדב, כדי לגדל את בנה ליאו לצד אמה. הכוכבת הבלונדינית בילתה עם חבריה, שכמה מהם יבקרו גם הם בקרוב בחדר לידה. נניח, הנשואה הטרייה שירה וילנסקי, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, עודד פז יחד עם אשתו ההריונית ומיכל ינאי שנמצאת בחודש השישי להריונה. מלבדם, את ההילולה של הימלבלוי פקדו גם דון לני גבאי עם ידידיה ויטל וכוכבי הילדים יעל ועומרי. 


מלאת אהבה. עדי הימלבלוי והחברים (אינסטגרם)


BFF מאז "החממה". הימלבלוי עם ידידיה ויטל ודון לני גבאי

רגע אחרי שהימלבלוי קינחה בבילוי במלון הבוטיק "עלמה" יחד עם בן הזוג ובנם בן השנה, כתבה למעריצים בשברכו אותה בפייסבוק ש"אני לא מבקרת פה יותר מדי ואני מודה שמערכת היחסים הזו קצת גדולה עלי, אבל פעם בשנה אני קוראת את הברכות ונזכרת בהרבה אנשים יקרים שלא פגשתי ושבלי הפלטפורמה הזאת גם לא הייתי פוגשת". עוד הוסיפה, "אז פייסבוק, אני סבבה איתך לפחות פעם בשנה. תודה על הברכות, התרגשתי על אמת". חמודה.



חגיגיים. לירן כוהנר עם גיא גיאור


גורמת למפורסמים להזיע! ליקי רוזנברג

באירוע אחר שנערך בוויקאנד בעיר הגדולה, היתה זו לירן כוהנר שציינה את הולדתה ה-27 באיחור של שבוע. מלכת היופי במיל' ואשתו הטרייה של גיא גיאור, איחדה כוחות עם החברה הטובה, מאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג - ויחד הרימו בדרום תל אביב הפקה, כזאת שלא היתה מביישת את החגיגה השנתית של בר רפאלי. 

בין החברים שהגיעו לברך, היו יהודה לוי ושלומית מלכה - שנראו מאושרים, ככל הנראה אחרי שכלבתם האובדת  מאמי שבה הביתה. אליהם, הצטרפו גם אגם רודברג, מיה דגן עם בן הזוג ערן פפר, שביט ויזל , יובל שרף פלוס שלומי שבן, שליש "מה קשור" שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי, רותם סלע, לירון וייצמן ואחרים. מזל טוב, כן? 


שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי השאירו את הבייבי בבית


הצמד בשחור. יובל שרף ושלומי שבן


מאמי? בטוחה בבית. שלומית מלכה ויהודה לוי


ירדן הראל ועומרי מפזרים חיוכים


דלישס? העוגות של לירן כוהנר וליקי רוזנברג