הילדה כבר בת 18, כך שאין סיבה שהבייבי של משפחת הריאליטי-טראש לא תחשוף את איבריה הפרטיים - נכון, קיילי ג'נר? האחות הקטנה של הקרדשיאן מוכיחה לא רק שהיא כבר בוגרת מספיק בכדי לעשות בדיוק מה שהיא רוצה, אלא שהיא מעריצה של אחותה הגדולה קים ולוקחת ממנה השראה לחיים. כן, גם אם זה אומר "לשבור את האינטרנט" בתמונות שערורייתיות, כמו סט הצילומים החדש שלה.




לא נחה. קיילי ג'נר על שער Interview magazine


ג'נר, תועדה לאחרונה לתמונות נועזות על ידי הצלם המוערך סטיבן קליין (שצילם את אחותה הגולה כמובן - אך גם את מדונה, ויקטוריה ודיוויד בקהאם ובראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי), עבור המגזין "אינטרוויו". בסט הפרובוקטיבי ששוחרר היום לרשת, נראית קיילי הצעירה כשהיא דוהרת על גברבר בר מזל במעין מחוך מטאלי ועקבים גבוהים, מבלה בחזיית קונוסים או מחזיקה מגש כמו מלצרית נועזת שלובשת מכנסי עור, עם כל הישבן בחוץ. לא מטאפורית, הישבן באמת חשוף לחלוטין!




יש לה גלידה הכי טובה! (צילום מסך, Interview magazine)



עושה פוזות. קיילי ג'נר (צילום מסך, Interview magazine)


עברה מילוי לשפתיים, נפרדה מהראפר טייגה, לא נפרדה, כן רגישה לאבא ברוס שהפך לאמא קייטלין ג'נר או לא, כל השערוריות והשמועות מתגמדות לעומת סט התמונות הסופר מהפנט - שבו קיילי ג'נר חוצה את הגבולות שלה עצמה. בראיון לגיליון דצמבר של המגזין האמריקני, היא מספרת שהיא מנסה להישאר עם הרגליים על הקרקע (אם את אומרת), כיוון ש"אני יודעת שכבר איבדתי חלקים מהילדות שלי". ככה זה כשהמצלמות מלוות אותך לכל מקום מאז שאת בגיל חד ספרתי, חמודה.
 
בייבי קרדשיאן, שתועדה גם מלקקת גלידה בחושניות או בתוך קופסה כמו בובה, הוסיפה ש"יש חלקים בי שאף אחד לא מכיר. זאת לחלוטין לא אני בסנאפצ'ט או אינסטגרם, אלא גרסה הרבה יותר נוצצת שלי, אבל לא אפסיק עם זה". אחר כך גם סיפרה שהיא שונאת את האיפור הכבד והלבוש הרשמי לאירועים. כן, בטח.



ישבני פלא. ג'נר חושפת (צילום מסך, Interview magazine)


איך היא בפרופיל? קיילי ג'נר נועזת (צילום מסך, Interview magazine)


לא מסוגלת לכופף את הברכיים עם המכנסיים האלה? (צילום מסך, Interview magazine)

בנוסף, הסבירה ג'נר שהיא עוברת לילות נטולי שינה, רק בגלל הפרסום והתהילה של משפחתה. "אני מתעוררת בכל בוקר עם חרדה עצומה. אני לא יודעת למה, כאילו, יש לי בעיות", צחקקה עם המראיין. טוב, זה הכי לא צחוק, במיוחד שהצעירונת מודה שהיא חוששת בכל יום מפרסומים שליליים עליה בתקשורת, "כשאני משנה משהו במראה או צובעת את השיער, אני מרגישה משוחררת.... עוד מותר לי לעשות כיף", הצהירה. או להצטלם ללא תחתונים, לצורך העניין, נכון?


אמצעי תחבורה משובח. ג'נר דוהרת (צילום מסך, Interview magazine)


גם זה עובד. ג'נר עושה לידיי גאגא על כיסא הגלגלים (צילום מסך, Interview magazine)


אל תגבילו אותה! קיילי בקופסה (צילום מסך, Interview magazine)


לא מתאפרת? קיילי ג'נר (צילום מסך, Interview magazine)