הו, הו, הו, איך יודעים שחג המולד הנוצרי מתקרב? בנות משפחת קרדשיאן מבלות בעירום חלקי (עדש מלא) בסרטוני רשת מיוחדים שמפיק מגזין פרובוקטיבי במיוחד. אם בשנה שעברה, קנדל ג'נר, הדוגמנית לבית משפחת הריאליטי טראש, הפציעה בעירום עסיסי בקליפים מיוחדים עבור המגזין הבריטי "Love" - אז גם הפעם החליטו בצוות האמנותי של העיתון על קאמבק משעשע של הקרדשיאן-ג'נר הצעירה, שסופרת את הימים לקראת החג באמצעות סרטונים קצרים ומוזרים.
 
עד כמה מוזרים? הסרטון שפותח את הספירה לאחור, כולל את הצעירונת המפורסמת כשהיא מבלה להנאתה תחת זרם המים של המקלחת - עד שכריש מפר את השלווה האינטימית שלה, כשהוא מחליט לתקוף. כריש מהלך. את ג'נר החצי-עירומה. במקלחת, כן?



לפני כשנה, קנדל השחיטה את אחד מסמלי החג האהוב בעולם הנוצרי, כששכבה על סנטה קלאוס וספגה הצלפות בישבן כשהיא לובשת הלבשה תחתונה בלבד. הפעם, היא מגלמת גם את הכריש העצבני וגם את הנערה המותקפת (שמשתדלת מאוד לא לצחקק), בסצנה ששואבת השראה ומשלבת סרטים כמו "פסיכו" של היצ'קוק ו"מלתעות" של ספילברג. הצילו.
 
לא ברור איך התאפקה אפילו לרגע, שמרה על ארשת פנים רצינית פלוס ולא התגלגלה מצחוק ול הסיטואציה המגוחכת שבה תועדה - אבל היי, מדובר בצעד ראשון בעולם המשחק, עבור בתם של קריס וקייטלין ג'נר. בתקווה שמדובר בצעד ראשון ואחרון. 
 


(צילום מסך, יוטיוב)