כולם יודעים מה קרה לשפן הקטן ששכח לסגור את הדלת, אבל מה קורה לדיווה גדולה כמו מריה קארי - כשהיא נדבקת בשפעת? תוסיפו את העובדה שהשבועות שלפני חג המולד הם התקופה העמוסה ביותר בשנה עבור כוכבת הפופ (שמחזיקה ברזומה כמה להיטים חגיגיים ברוח התקופה) ותקבלו תוצאה דרמטית למדי: אשפוז בבית חולים. דרמה!
 
קארי, אושפזה אתמול (רביעי) בבית חולים בניו יורק, אחרי שנדבקה בשפעת קשה בהחלט. הצהובונים מעבר לים מדווחים שהזמרת, שביקרה בישראל פעמיים במהלך השנה האחרונה, חלתה באופן קיצוני בווירוס המתיש, שהגיע בתזמון הכי גרוע עבורה - בדיוק כשהיא מתזזת בין אולפני צילומים לבמות ברחבי אמריקה, ושרה להיטים כמו "All I Want For Christmas Is You" המדביק (לפחות כמו שיעול).


אפצ'י. מאריה קארי בזמן שביקרה ישראל (אינסטגרם)

למרות שניסתה להתגבר על המחלה באמצעות נוזלים ושלל ויטמינים, הלחץ הכריע את הכוכבת שאיבדה את ההכרה אחרי שהתייבשה. ההתמוטטות של קארי, הלחיצה את אנשי הצוות שלה, שהבהילו אותה לחדר המיון, שם אושפזה להשגחה, מנוחה וטיפול. בסוף השבוע, הדיווה כבר צפויה להשתחרר מהאשפוז על מנת להשתתף ולהופיע במסגרת המחויבויות שנקבעו לה חודשים רבים מראש, בהן הופעת חג ענקית שתתקיים במוצאי שבת.
 
עם זאת, בזמן שעוד קיבלה עירוי נוזלים תרופתי בבית החולים, קארי כבר הספיקה לצייץ לשלל מעריציה בטוויטר מילים חמות על מנת להרגיע אותם. "תודה על כל האיחולים החמים", כתבה, "אני מרגישה הרבה יותר טוב עכשיו! לכו להתחסן נגד שפעת!". אם מימי אומרת, היא יודעת. או שלא.