לא שמח אצל צביקה פיק: עמותת "אור לחינוך" פתחה נגדו תיק בהוצאה לפועל. הסיבה: העמותה הזמינה את פיק להופיע בפני ילדים בהתנדבות באשדוד, והוא הסכים בתמורה למימון הלהקה. אלא שאחרי שהועברו לחשבונו 20 אלף שקל, פרץ מבצע צוק איתן - ופיק נאלץ לבטל את ההופעה. 



מאז מנסים אנשי העמותה לקבל את כספם בחזרה, אבל לטענתם אפילו לאחר פניות לבית המשפט, שהורה לפיק להחזיר את הכסף, לא הועבר שקל. 

ליאור לפיד, מייסד ומנכ"ל אור לחינוך: "התביעה הסתיימה. ניתנה החלטה בבית משפט השלום בתל אביב שקיבל את טענות עמותת אור לחינוך ודחה את טענותיה של פיק מוסיקה, שעל פי רשם החברות צביקה פיק הוא בעל המניות היחיד בה. פיק מוסיקה לא ערערה על ההחלטה, אך גם לא שילמה שקל כפי שהתחייב מהנחיות בית המשפט". 
 

"פסק הדין התקבל בחודש אוגוסט. אנחנו כבר בחודש דצמבר, ולכן פנינו אל ההוצאה לפועל בבקשה לקבל את הכסף כולל מה שמגיע לנו על פי חוק, כפי שקבע בית המשפט הנכבד. חבל שזו ההתנהלות, במיוחד כלפי גוף חינוכי, מצד אמן בסדר גודל כזה".

את תגובתו של פיק לא ניתן היה להשיג. 



(צילום: משה שי, פלאש 90)


> מוצאי שבת, בית היוצר בנמל תל אביב, מסיבה נוגה לכבודו של דני קרפל, מי שהיה במשך שנים עורך מוזיקלי מוערך בגל"צ, לרגל פרישתו מהתחנה בשל מחלת הפרקינסון. את הערב הנחו יואב קוטנר ויורם רותם. הגיעו מפקדי גל"צ לדורותיהם יצחק לבני, אבי בניהו, יצחק טוניק וגם המכהן ירון דקל.