טהוניה רובל שוב מאוהבת? מה לא עבר על הדוגמנית יוצאת "האח הגדול" בחודשים האחרונים - מאירוסים, פרידה מתוקשרת וביטול החתונה, דרך קשר עם כדורגלן עבר שהמשיך במעצר שלו, אירועים נוצצים, פטפוט על המסך וכמה עבודות דוגמנות (כולל אחד בשמלת כלה לבנה). אבל כעת, רגע לפני ששנת 2015 מסתיימת, טהוניה צמודה לבחור חדש.
 


צמודים. טהוניה רובל מחבקת חבר טוב? (צילום: רפי דלויה)




אוהבת? רובל וה"ידיד"

רובל, בילתה בסוף השבוע האחרון במסיבת יום ההולדת של האחים עידו וצחי חג'ג', אנשי העסקים שהביאו שלל כוכבים מביצת הבידור לאירוע ענק ביום חמישי האחרון - אבל לא היתה שם לבד. מתברר שבאיוונט, היא חשפה לא רק את הבטן השטוחה והקימורים העסיסיים, אלא שלל חיוכים לצד בחור מסתורי. לדברי מקורבים, מדובר בסך הכל בידיד קרוב שבילה עם טהוניה והתלתלים, אבל אתם יודעים איך זה אצל הגברת הדעתנית, היא אוהבת לאהוב.

באיוונט שנערך בנמל תל אביב עבור אלף מוזמנים (!), טהוניה לא רק נתקלה באקס המיתולוגי, חיים אתגר, אלא בשלל חברים מהביזנס. נניח, ימית סול ובעלה, פנינה רוזנבלום שחשפה בטן שלא מביישת נשים בנות חצי מגילה, מיכל הקטנה ומפיקת האירועים אירית רחמים.

והבטן, מה איתה? טהוניה עם צחי חג'ג' ורותם כהן


פנינה רוזנבלום והבטן נותנת פייט הוגן


צמודים פלוס. טיטי איינאו וישראל אור

איתם, בילו גם הנשואה הטרייה דנה דנקנר (שעד לא מזמן עבדה בחברה של החג'ג'ים עת פרשה לטובת קריירה באיפור), השורדות טיטי איינאו עם בן הזוג ישראל אור וג'ני צ'רוואני בירוק מחמיא עם בעלה רוני מאנה, חיים רביבו ואשתו, השף שאול בן אדרת שהופקד על המזון באירוע לצד "קייטרניג של פלפל", שרון איילון, אלי יצפאן ואחרים. חם!


עיר הברקת. ג'ני צ'רוואני ירוקה

היוש גם לאלי יצפאן ואשתו גלית



ימית סול ודנה דנקנר חברות!



חיים את חיים. אתגר ורמן מדסקסים



אחת קטנה, השנייה פחות. מיכל ויצמן ורוזנבלום



אירית רחמים סולידית משהו



חיים רביבו לא מוותר על הרדבול!



קחי אותי, שרון אילון



דלישס. השף שאול בן אדרת על המזון



מלכה במיל'. ילנה ראלף



נשיקות. טיטי איינאו