ילדים חמודים, למי הפתרון לתעלומה לאן נעלמו תובל שפיר ואליאנה תדהר? אם כוכבי סדרת הלהיט לנוער "גאליס" מתכנסים, אז מדוע האירוע לא כולל את שני השחקנים המנוסים. שימו לב.

השקת העונה השישית של דרמת הילדים המצליחה, התקיימה בסוף השבוע במתחם ה-VIP של "סינמה סיטי" שבראשון לציון. בזה אחר זה, נהרו למקום כמה מהכוכבים הגדולים ביותר על המסך של ערוץ הילדים, בהם דניאל מורשת, דניאל גד החתיך, או שירן סנדל

צמד דניאלים. גד את מורשת מתייצבים (צילומים: אביב חופי)


סלפיש. טום באום מצלם

רגע אחר כך, הגיעו גם טום באום הצעיר ועודד פז הוותיק, שהנחו את האירוע לקול צווחת המעריצים. שם, פגשו גם את שגיא ברייטנר, גל "החבר של אגם רודברג" אמיתי, תמר עמית יוסף, נווה צור וכן את רום ברנע המסוקס. אפילו נירו לוי הביא איתו את הילדים להקרנה, בלי קשר לסדרה. אבל הדקות חלפו, הילדודס ציפו, אך אליאנה את תובל לא נראו בשטח. שום נס של חנוכה לא קרה שם.



שופי על הסריג, שירן סנדל סימפסון


ברומאנס. דניאל גד עם רום ברנע


עודד פז, למה כל כך עגום?

אז זהו, שלשניהם היתה סיבה טובה מאוד להיעדרות המאכזבת: שפיר, בכלל בילה על הבמה במסגרת הופעה של "הקוסם" שנקבעה מראש. ותדהר? ברוח התקופה, היא נפלה למשכב וחלתה, כך שנאלצה להישאר מתחת לפוך בבית, כדי להתאושש עד שהצינון יחלוף. את שניהם, הילדים יוכלו לבחון על המסך, במסגרת העונה החדשה שתעלה בערוץ הילדים של HOT ב-15 בדצמבר. איזה מזל.


טום באום מדסקס ביזנס


מה תגיד אגם? גל אמיתי עם תמר עמית יוסף


היי, גם נירו לוי הגיע עם הילדים


לוהטוש. רום ברנע


שובר שורות. טום באום