גם אתם שמעתם את נערי המקהלה מזמרים ואת הפעמונים מצלצלים בחגיגיות, כשהעולם קיבל את הבשורה: בן זכר נולד למלכת הריאליטי קים קרדשיאן ובעלה, הראפר קניה ווסט? ככל הנראה, לא היתה מאושרת יותר ממלכת הריאליטי-טראש, שסוף סוף ילדה את הבייבי בוי שנשאה במשך תשעה חודשים מתישים ברחמה.



קרדשיאן הבכירה, חשה בצירים במהלך סוף השבוע ואתמול (שבת) ילדה את בנה הקטן, אח לנורת' ווסט החמוצה. זה קרה בתום הריון מסובך בהחלט, שבמהלכו לא הפסיקה לא רק להתלונן ולאכול מתוקים, אלא גם לא התביישה לשתף את המעריצים בשלל הקשיים והחוויות הפחות נעימות שעברו עליה ועל העובר שבבטנה. 


הריון קסום. קים קרדשיאן נושאת את הבייבי בוי בבטן (רויטרס)

כדי להקל על עליכם, חובבי הקרדשיאנ'ס המקומיים, להלן שלל ציטוטים שבהן קימי מגלה - ליידיז, מי שאמר לכם שהריון זה כיף, משקר. אאוץ'.
 
1. "אני פשוט לא חושבת שהריון ואני מסכימים אחד עם השנייה. אני פשוט שונאת את זה, זו לא חוויה שמתאימה לי. זה פשוט נורא!". (קרדשיאן פולטת לפני כמה שבועות לערוץ !E, זה שהפך אותה לתופעה מתפשטת. נורא ואיום, כן?)
 

2. "אני חושבת שמדובר בהתנסות הגרועה ביותר שעברתי בחיי. חה! אני לא נהנית מהרגע ולא מבינה אנשים שנהנים מהתקופה הזאת.  לא רק שאני חשה חסרת ביטחון, במשך רוב הזמן אני פשוט נגעלת מעצמי". (מתוך הבלוג הפרטי שלה, בחודש אוקטובר 2015. זה בסדר, גם שאר העולם לא ממש מחבב אותך)


אתה אשם! קרדשיאן עם בעלה קניה ווסט (רויטרס)

3. "אני מרגישה כל כך חולה לעזאזל, בכל כך הרבה רמות!!! אהההה!!!!! אני לא יכולה להתמודד עם זה! מתפללת שאעבור את היום הזה!". (מצייצת בטוב טעם בחודש יוני האחרון. מי אמר שקרדשיאן לא עברה חיים קשים?)

4. "שונאת את זה, אני פשוט לא אוכל לעבור את זה שוב". (קים אומרת בדמעות למאמא קריס ג'נר בפרק של "משפחת קרדשיאן" משנת 2014, שבו היא עוברת בדיקות כואבות בבית החולים. בצער תלדי בנים, לא?)

5. "הלידה היתה קלה יחסית, ההריון היה ממש מתיש. היו לי כמה סיבוכים רפואיים, כך שהתקשיתי ממש ועליתי כל כך הרבה במשקל!". (קרדשיאן מספרת למנחה אלן דג'נרס על ההריון עם נורת' ווסט, לפני כשנה)

התוצאה המלכותית. קרדשיאן עם בתה, נורת' ווסט (רויטרס)

קרדשיאן בסלפי הריון טיפוסי (אינסטגרם)

6. "אמרתי לקלואי (אחותה הצעריה) שלא תיכנס להריון מלמאר (אודום)... פשוט אל תעשי את זה! ההריון שלי כלל כאבים בכל מקום, פיזית, ממש כאב. חיכיתי להתנסות הזאת שבה אוכל לעשות מה שאני רוצה, לאכול מה שארצה, ארגיש נהדר. זה לא קרה". (קימי מסכמת את ההריון הראשון שלה. דה ז'ה וו מאץ'?)

7. "אני מרגישה כמו זו*ה שמנה" (קים קרדשיאן משתפת, ביום חמישי האחרון באתר האינטרנט הפרטי שלה. ענוגה)