מי ידע שאסי עזר הוא נפש רגישה כל כך? מנחה "הכוכב הבא", שהשמיע בעבר הקלטה של השכנה שלו גונחת וצחק על כמה מחבריו לביצת הבידור בשידור חי - מתקשה להתמודד על ביקורות, כשהן נוגעות אליו באופן אישי. נניח, זאת שפורסמה אתמול (ראשון) תחת הכותרת החריפה "כולם שונאים את אסי עזר", שהצליחה להפר את שלוותו של המנחה הגאה.



עזר, שאולי ואולי לא התחתן בחשאי, פרסם ברשת צילום של הביקורת שבה נכתבת כי "נדמה שאפילו לשופטי העונה השלישית של 'הכוכב הבא' נמאס מניסיונותיו החוזרים והכושלים של המנחה להיות חתרני, מצחיק ומשוגע, תוך ניצול קלף הגאווה עד תום".  עזר הפגוע, החליט לשתף את תחושותיו וכתב לצד צילום טור הביקורת ש"זה זעזע אותי, פגע בי כמו אגרוף בבטן. הקלות שבה מישהו כותב טקסט כל כך מעליב ופוגעני". 


נעלבי! הכותרת שהרגיזה את אסי עזר (אינסטגרם)



"מה זה התקיפה האישית הזאת? רצחתי מישהו? אנשים פה מאבדים פרופורציות. מצטער, אבל חלק מהעיתונאים והעורכים הפכו להיות גרועים יותר מטוקבקיסטים אלימים. ודבר גורר דבר", המשיך המנחה, שכאמור לא תמיד שומר על הלשון שלו לעצמו.
רגע אחר כך, גם חברו הטוב של עזר, אורי פפר, החליט לצאת נגד הכותרת - תוך שהוא מצרף את צילום הכתבה. "מה זו הכותרת השערורייתית הזו?", כתב השחקן, "חסר שנאה בחברה שלנו שצריך גם להפנות כזה שיח לעבר אנשי הבידור שלנו. כבר לא מספיק לכתוב, לא מוצא חן, לא טוב, לא מקצועי או אלף סופרלטיבים אחרים?".
 


בתפקיד המגן הלאומי. אורי פפר (שוקה כהן, יח"צ)


"אין דבר מאחורי הכותרת חוץ מניסיון עלוב להתסיס, להשתמש בשם של אומן לקדם את האינטרס העלוב של הכותב הקטן ואין דבר וחצי דבר בזכות הבסיסית שלו לבקר את שעיניו רואות בטלוויזיה. אסי אני אוהב אותך, תמשיך בתשובה הכי ברורה לכל המלעיזים - עשייה!". רגע, וזה שסייעת בפרסום הכתבה, לא הביא עוד תשומת לב שלילית ל-BFF, פפר? דרמה.

עדכון (14:00): גם רותם סלע, חברתו של עזר וזו שעומדת לצדו על הבמה של תכנית הכישרונות, יצאה להגנתו באינסטגרם. סלע כתבה "איך זה מרגיש להיות בריון מאחורי מקלדת? נעים? בזמן שאנשים נדקרים ברחובות, הומואים נרצחים בגלל הנטייה המינית שלהם ואנשים מתאבדים בגלל שיימינג ברשת, זו הכותרת שבה בחרת לפתוח את הכתבה שלך?". אאוץ'. 
 
"ביקורת היא לגיטימית ומבורכת, בריונות לא. וזו בריונות", הוסיפה סלע. "ושזה מגיע מאדם שיש לו כוח בידיים, הכוח לכתוב כותרת שכל כך הרבה אנשים קוראים, זה עצוב פי כמה. אלו בדיוק הדברים שנותנים לגיטימציה לחוסר הסובלנות בנינו. כל כך מאכזב. אסי - אני אוהבת אותך כמו אח. תאהבו - זה בחינם". כועסת!


זועמת. רותם סלע (צילום: רפי דלויה)