ניקול ראדימן הגזימה אפילו יותר מכפי שהיא רגילה, עם מעיל יוקרתי שעשוי כולו מפרוות חתול נדירה? כן ולא. 
 
מישהי מיוחדת בחייה של המעושרת הצליחה לגרום לראידמן לחשוב פעמיים לפני ששלפה את כרטיס האשראי השחור ושילמה על פריט האופנה המסעיר. הגברת עם הפה הכי גדול בתעשייה, שמבקרת בימים אלה ברוסיה יחד עם בתה מישל בת החמש (צ'רנוי נותר לשמור על הבייבי ריצ'י בבית), נכנסה לאחרונה לאחת מחנויות הפרווה, שם בחנה מעיל מחמם - שהוא אחד מפריטי האופנה האהובים עליה. 

 

A photo posted by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


כשגילתה כי המחיר מופקע אפילו בעיניה של המעושרת, הסבירו לה בחנות כי מדובר באחת הפרוות היקרות בעולם - פרוות חתול יער פראי. תתפלאו אבל ראידמן, שרצתה לרכוש את המעיל, ניהלה משא ומתן על המחיר הגבוה, "מה שגרם לי לבלוע רוק ולחשוב על מסגרת אשראי. כן גם אני חושבת על זה לפעמים", כתבה למעריצים באינסטגרם.
 

 

A photo posted by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

משכנעת. ניקול ראידמן עם בתה מישל 


במקביל לא ממש חשה ייסורי מצפון לרכוש מעיל מפרוות חתול, ואף ציינה שהיא לא צמחונית ולובשת פרטי לבוש מעור ופרווה. כי במוסקבה היא מתנהגת כמוסקבאית. אבל, ויש אבל, כשבתה מישל שאלה אותה מאיזה בד עשוי המעיל - הבינה ראידמן כי היא לא מסוגלת להסביר לבתה שזה עשוי מפרוות חיות בשר ודם, ממש כמו אלה שהופיעו בפני המעושרת והיורשת בקרקס, שעות לפניכן. 

"לראשונה בחיי הרגשתי רע, רע באמת. הבנתי שהבעיה שלי לא מסגרת אשראי, היא יותר חמורה מזה. הרגשתי חרא עם עצמי... הנחתי את המעיל ויצאתי מהחנות והתחלתי לחשוב לעומק", הסבירה ראידמן. "לחיות או לא להיות, או אולי לחיות ללא פרוות. זאת שאלה שכרגע אין לי תשובה עליה". בקרוב, ראידמן פעילה ב"אנונימוס" ומטיפה לטבעונות? לא ברור, אבל לפחות נותרה התמונה למזכרת.


עם חרטות. ניקול ראידמן (אינסטגרם)