ערב מלא נרות ולביבות עבר על כוכבי "הישרדות", שבחרו לא לבחון את עצמם על המסך אמש (ראשון). בעוד שהיו כמה מסוקסים שהדליקו נר ראשון של חנוכה עם ילדי עמותה חמודים, היתה שורדת שבחרה להגיע לבכורת מחזמר חגיגי על ניצחון המכבים ובילתה עם שלל ילדים אחרים. רוסלנה רודינה, ברור שהכוונה היא אליך.



"הלו, זאת אני". רוסלנה רודינה מתריעה שהגיעה (צילומים: אלירן אביטל)


רגע, מי הילדה המסתורית שאינה יאן גולן? סנקדל!

אמא של יאן גולן, שציינה לאחרונה את יום ההולדת הראשון של הילדון, השאירה את הבייבי עם האב המדליק אייל ויצאה לפרמיירת "המכבים" - מחזה החג לכל המשפחה. בסדר, אז רודינה הגיעה ללא המשפחה שלה, אבל חייכה אל עדשות המצלמה גם כשבילתה עם עשרות צאצאים שאינם שלה. 

רגע אחרי, כבר הפעילה את שרירי החיוך שלה בכדי להפגין חום (לפחות כמו נר ראשון של חנוכה) כלפי איתי שגב, זה שניצח בעונת ה- VIP של "הישרדות" ויכול היה להעניק לה טיפ או שניים, בתקווה שהגיעה לגמר המתקרב של העונה.

מחלק טיפים לבישול אורז? איתי שגב עם רוסלנה


פוט מסאג', דחוף. צביקה הדר הכי אנטיוכוס


משפחה שכזאת. כוכבי "המכבים", כולל דנה פרידר, לי בירן, רינת גבאי, הדר ואסף הרץ

מלבד השורדת, אל בכורת המחזמר והדלקת החנוכייה בחסות "חצי חינם", הגיעו גם ליהיא גרינר (עוד רגע בחדר הלידה!) עם הבייבי הגדול מייקל, לוסי דובינצ'יק עם בתה, וגם ישראל אטיאס החתיך בחולצה צמודה במיוחד, טום באום והשחקנית הילה סעדה - סוג של ילדים בעצמם. לפחות במונחי הביצה.

כולם, לא רק שהתפנקו בסופגנייה (כלומר, אלה שלא צריכים להקפיד על דיאטת הפחמימות), אלא בברכה שנשאו כוכבי "המכבים", צביקה הדר, דנה פרידר, אסף הרץ, רינת גבאי ולי בירן. ניצחון? כנראה.


דיוויד בקהאם התקשר, ביקש את החולצה שלו בחזרה. ישראל אטיאס חתיכוס


בקרוב עושה קרדשיאן. ליהיא גרינר ההריונית עם מייקל מארק


בימים ההם, בזמן הזה. הדר מברך


מסתפגנים. הילה סעדה, אטיאס וטום באום


בשמחות. כוכבי "המכבים" מדליקים