פסטי-מה? איפה, איפה, איפה דמי החנוכה? אם כבר הספקת לבחון איך המפורסמים המקומיים חוגגים את חג הנרות היהודי ועדיין לא הצלחתם להפסיק לחשוב על סופגנייה חמה ומתוקה (או שתיים. או מגש שלם בבטן), אולי כדאי שתלמדו מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם כיצד לציין את ימי חג החנוכה. כן, הדלקת חנוכייה והמשחק בסביבונים לא שמור רק לאנשי הביצה הכשרה בהולילנד, אלא גם לכמה מהיהודים המוכרים ביותר בשואו-ביזנס.


כדי לתמצת עבורכם, הנה שמונה רעיונות הוליוודיים עבור שמונת ימי חג פך השמן. כי נס גדול היה שם, סליחה, פה:

1. בחייאת, אל תתפתו לצילומי סלפי בזמן הדלקת הנרות החגיגית, לא משנה עד כמה התאורה סביבכם מושלמת. בכלל, הסתכלו על השמש שאתם מחזיקים אותו בוער, לעומת השחקנית הפוטוגנית זואי דשנל, רק כדי להימנע מלהבעיר את הווילון/ שולחן/ ספה בסלון שלכם.

 

A photo posted by Zooey Deschanel (@zooeydeschanel) on


2. בכל זמן אחר, במיוחד שמגיעים אורחים מיוחדים לחג, אתם מוזמנים להצטלם, לעשות פוזות ולפרסם. כמו שעשה ג'יימס פרנקו עם ליידי גאגא, אותה הזמין לשמוע על המכבים.

 

Happy Hanukkah ❤️ @ladygaga me.

A photo posted by James Franco (@jamesfrancotv) on


3. הכינוס המשפחתי סביב החנוכייה הוא בדיוק הזמן להיזכר בתקופות קסומות מהילדות שלכם. או תקופות אפלות יותר, כמו זו שעברה על הקומיקאית איימי שומר. אמאל'ה.

 

Happy Hanukkah from me! #tbs

A video posted by @amyschumer on


4. התחברו לזהות היהודית שלכם, כמו סולן מארון 5, אדם לוין. כי רק בזכות נס פך השמן מנורת בית המקדש המשיכה להאיר את החיים של כל הג'ואיש פיפל בג'רוזלם.

 

Happy Challah-Days!!!

A photo posted by Adam Levine (@adamlevine) on


5. המרו על האות שעליה ינחת הסביבון במשחק שתייה עם החבר'ה. הפסדת? שתו שלוק ממש כמו הראפר הקנדי החתיך דרייק. משם הדרך לצלצל להוטליין-בלינג קצרה.

 

Annual Festivities

A photo posted by champagnepapi (@champagnepapi) on



6. תוודאו שסביבון העופרת היצוקה שלכם נקי, מלוטש, מבריק ונוצץ, כמו זה של כוכב להקת וואן דיירקשן הבריטי, הארי סטיילס. כלומר, אלא אם הוא עשוי מפלסטיק, כמו רוב הסביבונים המקומיים.



7. אתם כנראה נמנעים ממזון מטוגן לאורך ימי השנה? בדיוק בשביל זה המציאו את החגים היהודיים - או כפי שהקומיקאית אלן דג'נרס ניסחה את זה בצורה הטובה ביותר, לעטקס! כי לביבות תפוחי אדמה מעולם לא נראו מפתות יותר.


8. תמיד אפשר לנצל את ימי החנוכה כדי לטוס ולחוש חג גם מעבר לים. ארנולד שוורצנגר למשל, הוא אמריקני ממוצא אוסטרי שהדליק חנוכיית ענק במרכז העיר פריז. או לה לה, אינטרנשיונל.

 

Happy Hanukkah from Paris! Light will always overcome darkness.

A photo posted by Arnold Schwarzenegger (@schwarzenegger) on


ועוד אחד אחרון והכי חשוב: שירי חנוכה. גם בגרסאות מודרניות אה-ל-אדם סנדלר. סורה חושך וזה!