הכינו את משמר הכבוד, צמד כוכבים בדרכם לבקו"ם - אורנה ומשה דץ, או דץ ודצה עבורכם. מתברר שבסיס הקליטה והמיון של צה"ל לא היה תחת מתקפת כוכבים שכזו כבר שנים, כיוון שימים ספורים אחרי ששר הפנים שלום ורעייתו ג'ודי שלום ניר מוזס סירבו לשחרר את בנם המתגייס וחיבקו אותו חזק עד שעלה על האוטובוס הצבאי, גם צמד האמנים (שהם חברים טובים של ג'ודי) ליוו את בנם הצעיר יועד, בדרכו להפוך לחייל אמיץ.

 

A photo posted by Orna Datz (@ornadatz) on



הכבשה שושנה, אל תקנאי, אבל הבוקר (רביעי) התאחדה משפחת דץ - כולל ההורים הגרושים אורנה (שהשאירה את הבויפרנד אהרון רוזה בבית) ומשה, עם הילדים עומר דץ (ההיפסטר שהופיע בעבר בתכנית "הכוכב הבא") ויועד הצעיר, למפגש משפחתי אחרון שנגמר בבקו"ם בתל השומר. "עוף גוזל של אמא חתוך את השמיים", כתבה לו אורנה כשפרסמה תמונה משפחתית מרוגשת באינסטגרם.


 

A photo posted by @moshedatz on

נתראה בחמשו"ש? יועד (מימין), משה ועומר דץ


בהמשך, בעוד שהמאמא ככל הנראה נסעה להתחיל את שגרת הופעות הפסטיגל שלה (כמו שקורה כל יום בשבועות האחורנים, בכל זאת חנוכה) - הבנים של משפחת דץ נפרדו מיועד בכניסה לבסיס שבו הוא עובר את שרשרת חיול, שבסופה יצטרף רשמית לצבא הגנה לישראל. אבא, כתב לו גם הוא "שמור על עצמך ילד שלי אבא אוהב אותך". האם יועד, בנם הנחמד של הדצים, ישרת בלהקה צבאית בדומה לאחיו הגדול? בקרוב העולם יגלה! בינתיים, שפשוף נעים.

 

משפחת דץ כובשים

A photo posted by Yoad Datz (@yoadatz) on