אז לזמרת קיילי מינוג, דיוות הפופ האוסטרלית המרגשת, יש בויפרנד חדש. מאהב צעיר אם תרצו. בן זוג תומך שקטן ממנה בכמה וכמה שנים. כמה? אה, בערך עשור, סליחה, בדיוק שני עשורים פחות. קיילי, את על הגל!
 
הזמרת האהובה בת ה-47, מבלה בשבועות האחרונים את זמנה כשהיא צמודה לשחקן הבריטי ג'ושוע סאסי, שנראה כמו חוטב עצים מסוקס במיוחד וחגג לא מזמן את יום הולדתו ה-27. כן, זה אומר שבשנה שבה קיילי ציינה 20 (והפכה לכוכבת בינלאומית), הוא רק נולד. מה אמא שלו אומרת על זה?

 

A photo posted by #LOVER (@kyliefanforever) on



 

A photo posted by #LOVER (@kyliefanforever) on



השניים, שהכירו על סט צילומי סדרה שבה הגיע מינוג להופעת אורח, נתפסו ותועדו מספר פעמים בשבועות האחרונים, במהלך בילויים דביקים במיוחד. מקורבים למינוג, טוענים שהיא "מאוהבת בטירוף ורואה כוכבים כשהיא איתו". נו, מעניין למה.

לדבריה של קיילי, היא עצמה נחרדת מכך שמכנים את הצעירון ה"בוי טוי" שלה, גברבר צעיר שמחמם את מיטתה וטוענת שמדובר בזלזול לא רק בגבר שאותו היא אוהבת - אלא גם בה עצמה. "קשה לאנשים לראות אישה בוגרת עם גבר צעיר ממנה, מאשר להיפך", כעסה על עיתונאי חטטן. עד לאחרונה, מינוג יצאה בעיקר עם מוזיקאים שונים וניהלה מערכת יחסים ארוכה עם השחקן אולבייה מרטינז, שהיו פחות או יותר בני גילה, אבל אתם יודעים, בחור שכוחו עוד במותניו, תמיד מהנה יותר. כל הכבוד, קיילי!

 

A photo posted by #LOVER (@kyliefanforever) on