אל השבעה של אלי אברמוב, חבר להקת הקליק שמת לפני כשבועיים, פסעה בשבוע שעבר במפתיע אחת, נינט טייב. מתברר שאלמנתו של אלי, יעל, מאוד אוהבת את הנינה, הדבר הגיע לאוזניה, והיא החליטה לבוא, לנחם ולתת חיבוק. ובגלל זה היא עדיין ה"מאמי הלאומית".
 


אכן, מאמי. נינט טייב (צילום: רפי דלויה)



> בזמן שכל פייסבוק ואשתו מתאבלים על מותו של יוסי שריד, ורדה רזיאל ז'קונט החליטה לציין שהוא דווקא לא היה אדם צנוע: “נסענו להרצאה במונית ובמשך שלוש שעות, הלוך וחזור, דיבר רק על עצמו. אומנם 'אחרי מות קדושים אמור', אבל יש לו מספיק קרדיט גם בלי הצניעות".


גם כן סיפור. ורדה רזיאל ז'קונט (יח"צ)


ורדה, תרצי להוסיף משהו?

“הגבתי על מישהו שכתב ששריד היה צנוע. בעיני הוא לא היה צנוע וכתבתי את מה שכתבתי".

מצטערת שכתבת?
“על כל אדם שלא מלאו ימיו, אני מצטערת. לגבי מה שכתבתי - לא. הוא לא היה צנוע. זה לא סטטוס. כתבתי 'צנוע זה לא בדיוק'. אבל איך אתם יודעים הכל? כתבתי את זה כהערה משנית לגמרי". 

את יכולה לשחזר את הנסיעה ההיא?
“למה שאני אשחזר? תראי, כתבתי את זה אפרופו משהו. לא רואה בזה משהו חשוב. הוא דיבר על עצמו כל הזמן, אבל זה היה לפני מיליון שנה. גם כן סיפור..."



יוסי שריד ז"ל (פלאש 90)




> שבע שנים של התעקשות השתלמו וישראל בונדק קיבל בשבוע שעבר את ציוד הרדיו שלו בחזרה מבית המשפט - מה שהופך אותו לבעל תחנת הרדיו הפירטית היחיד שאי פעם קיבל את הציוד בחזרה. מי שהחזיר לו את הציוד הוא השופט אלכסנדר רון, ששלח אותו בזמנו לשנתיים מאסר בגלל אותה תחנת רדיו בדיוק, ושכינה את פעילותו של בונדק בתנועת הפנתרים השחורים כ"מאבקי תת תרבות". 

זה קרה ממש ימים ספורים לפני מותו של יוסי שריד, שלפני 15 שנה האשים את בונדק בניסיון לרצח. 

בונדק, רדיו חזק?
“היה לי ולשריד תאקל בשנת 1999. הייתי חשוד והואשמתי בהסתה נגד ח"כ יוסי שריד. עשיתי פרודיה בפורים שכנראה הייתה פרודיה לא מוצלחת ולכן כל השמאלנים בהנהגתו של מר יוסי שריד ז"ל יצאו כנגדי. הנושא נופח מעבר לכל פרופורציה ובוודאי שלא הייתה לי כוונה להסית לרצח והעובדה היא כי לאחר שלושה דיונים בבית המשפט החליטו השופטים והשתכנעו שמדובר בפרודיה וביקשו לבטל את כתב האישום, ואפילו משטרת ישראל ופרקליטות המדינה ננזפו על כך. שריד היה איש חכם ושנון, אבל יחד עם זאת כשרצה להיות רע הוא היה רע מאוד. מה שאני חושב על הבן אדם לפני מותו, כך אני חושב עליו אחרי מותו".