אם היו כאלה שלא הופתעו במיוחד כשמלכת הריאליטי קים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט, החליטו לקרוא לבנם בן כמה הימים בשם סיינט (קודש) ווסט - הם מוזמנים להרים גבה לנוכח החדשות הבאות: קרדשיאן, הודיעה הלילה (חמישי), שהיא מעוניינת לתרום לא פחות מ-1,000 זוגות נעליים לצדקה. קדושה את בעצמך, קימי.


נדיבים מאוד. קים קרדשיאן וקניה ווסט במהלך ההריון (אינסטגרם)

הסיבה להצהרה המרגשת של קרדשיאן, היתה העובדה שהיא נחשפה לנזקקים כשראתה טלוויזיה בזמן שהיניקה את הבייבי, זה שנולד ביום שבת שעבר והתקבל בצהלות מסביב לעולם. "אני מיניקה ורואה את התכנית הזאת בטלוויזיה", צייצה קרדשיאן בשעת לילה מאוחרת ולא ממש אופיינית לה, "שמעתי את הסיפור על הילדה החמודה שמנסה למצוא אלף זוגות נעליים כדי לתרום לארגון צדקה שסייע לה אחרי אסון הוריקן קתרינה", זה שפקד את ארצות הברית בשנת 2004.
 
"אני חושבת שאני מכירה את זה שעיצב את הנעליים שזכו בפרס נעלי השנה!", המשיכה לצייץ. כן, ברור שהיא מתכוונת לבעלה הראפר, שעיצב נעליים שנמכרו במיליוני דולרים על ידי חברת ספורט גדולה. אז, כאות מחווה, לא חיכתה הרבה עד שצייצה "אני וקניה נשמח לתרום את 1,000 זוגות הנעליים האלה עבור ארגון הצדקה". הלם.


 

רגע אחר כך, ביקשה את העזרה של כל אלה שעוקבים אחריה בטוויטר (37.6 מיליון משתמשים, אם תיהתם), לסייע לה למצוא את הילדה שרוצה לתת את הנדבה הנדיבה ולעדכן אותה בהכל באופן אישי. "רק שתדעי שהצלחת להגיע ליעד שלך, אני גאה בך", המשיכה לצייץ. אמאל'ה, אז מדובר בהורמונים של אישה אחרי לידה, או שקרדשיאן היא פשוט נשמה טובה?

 

Shoe game #Yeezy

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

טוב, נעליים לא חסרות לה. תמונה אופיינית של קים קרדשיאן