ייתכן שקריאת השורות הבאות יגרמו להלם. בחילה. תחושה שכל דבר שידעתם עד כה על העולם אינו אמיתי. בכל זאת, בעולם שבו קורטני קרדשיאן שוכבת עם ג'סטין ביבר, שום דבר אינו בלתי אפשרי.

שפשפו את העיניים וקראו את השורות הבאות שוב: האחות הגדולה לבית משפחת קרדשיאן והפרודה הלוהטת בת ה-36, משתעשעת בין הסדינים עם אליל הבנות הפוחז וחבר של האחיות הקטנות שלה, כשהוא בן 21. המשפחה הזו תמיד ידעה לשמור על קלאס, בעוד שהקונדסון הפרוע תמיד ידע להפוך את החיים שלו לקרקס. אבוי.


גם הוא יותר צעיר ממנה. קורטני קרדשיאן עם האקס סקוט דיסיק (אינסטגרם)


אם עד אחרונה נדמה היה שכל השמועות והסיפורים על משפחת הריאליטי טראש הבלתי אפשרית הזאת נעים על הציר שבין מטופשים למופרכים - אז הדיווחים על הרומן המיני של ג'סטין עם קורטני זכו בסוף השבוע למעטה אמינות. זאת, כאשר הצהובון "Gossip Cop", שנחשב לזה שמדווח על חוסר אמינותן של שמועות שמתפרסמות בתקשורת על הכוכבים הגדולים בעולם, פרסם עדות של מקורב לקרדשיאנז שאישר שמדובר בחיבור מוזר בין אחותן של קים וקנדל לבין הזמר.
 
"לא מדובר במשהו רציני, הם נפגשים לפעמים כדי לשכב וזה הכל", מספר המקורב. זאת, אחרי שהשניים נצפו מבלים יחד במועדון לילה מפורסם בלוס אנג'לס, משם המשיכו השניים יחד עם חברים אחרים למועדון קריוקי. בעוד שכוכבת הריאליטי סיימה את הלילה מוקדם, על פי הדיווח הזמיר הצעיר מיהר לצאת אחריה - רק כדי לפגוש אותה שוב. בסביבות השעה 4:00 בבוקר, קורטני תועדה יוצאת ממלון מפורסם בבוורלי הילס, שבו ביבר שוכן לעיתים קרובות. איכסוש.


לשכב. איתו. ברצינות? ג'סטין ביבר בפוזה אופיינית (רויטרס)


מתברר שזו לא הפעם הראשונה שבה האמא לשלושה ומיסטר ביבר מבלים את הלילה יחד, כיוון שהדבר קרה גם באוקטובר האחרון, אחרי שבילו ערב משותף בפארק "יוניברסל" שבעיר. הצהובון שלא כתב על האירוע הראשון עד שהבין שמדובר בלילה של פאן שחוזר על עצמו - רמז כי המקורב שאישר שהשניים "רק משתעשעים" קרוב כל כך כך לקורטני, שהוא אף עשוי להיות בן משפחה אחר. אגב, מנהלו הצמוד של ביבר, קורי גמבל, משמש בחודשים האחרונים בתור הבויפרנד של אמא של קורטני, קריס ג'נר. חשוד מאוד? לא ממש.

באביב האחרון קורטני קרדשיאן, נפנפה את בן הזוג בעשור האחרון ואבי שלושת ילדיה, סקוט דיסיק, אחרי שנתפס ותועד כשהוא משתובב עם האקסית המיתולוגית שלו במהלך חופשה בריביירה הצרפתית. דיסיק בן ה-32, בעל עבר פרוע של שתייה מופרזת, סמים והתנהגות מזעזעת (שתועדה גם על ידי מצלמות הריאליטי), עזב את ביתם המשותף ועבר טיפול גמילה (עוד אחד בחייו), וכעת שומר על יחסי ידידות עם האקסית. ביבר, ניהל זוגיות מתוקשרת עם הזמרת סלינה גומז, שאולי לא בדיוק תשמח לשמוע על החדשות המיניות שלו.

 

A photo posted by @curvesandclothes on

קרדשיאן יוצאת מהבית המלון, בשעת לילה מאוחרת (אינסטגרם)


 

A photo posted by justin bieber (@i.love.you.j.b) on

זה כבר ביבר, באותו הערב ממש (אינסטגרם)


 

@kourtneykardash

A photo posted by @pagefan.kardashian_ on

ממה את מרוצה? קורטני קרדשיאן (אינסטגרם)


 

A photo posted by justin bieber (@i.love.you.j.b) on