תמיד חלמתם לגלות מה קורה מאחורי הקלעים של "האח הגדול"? לצד האפשרות (המפתה) להשתלב בצוות תכנית הריאליטי האהובה, היתה עוד דרך מיוחדת שבה יכולתם להיחשף לחלק מהמידע הרגיש ששומרת ההפקה מחוץ לטווח המצלמות - בזכותו של מי שעומד מאחורי הגרסה הישראלית של "האח", עורך התכנית יורם זק. הסיבה: מתברר שלאחרונה שקל להשתתף בעצמו בדוקו-ריאליטי, שבו יתעד את חייו.
 
רגע לפני שעולה העונה השביעית על חבורת האנשים שרוצים להיות מפורסמים ונכלאים בבית הסגור, "האח הגדול" בכבודו ובעצמו ניגש לערוך אודישן לדוקו "מחוברים פלוס". הבמאי והעורך, שהוא גם זה שמעניק את קולו לדמות המפורסמת שמדברת עם משתתפי התחרות, הגיע לאחרונה לחברת ההפקה של "מחוברים". מרגש? אל תתלהבו.


בקטע של מצלמות? יורם זק (משמאל) וחברים מ"האח הגדול" (אינסטגרם)


זק, שהוא אחיה התאום של השחקנית המצחיקה עלמה זק, ערך סוג-של-טסט מקדים שבאמצעותו בחן אם יוכל להשתלב בעונה החדשה של הדוקו-ריאליטי, כך שאם היה מלוהק ומקבל מצלמה, בהחלט היה מעניין לראות איך מתבצעת קבלת ההחלטות בהפקת בית המצולם ואיך נראים הדברים דרך מערכת העריכה והבקרה של הריאליטי המצליח. 
 
עם זאת, זה כנראה לא יקרה - כיוון שלאחר ששקל את ההצעה של אנשי "מחוברים פלוס", ואז גם התייעץ בכובד ראש עם אשתו ואם שני ילדיו, הודיע זק שהוא משאיר את התענוג לתעד את עצמו 24/7 לאנשים מעניינים אחרים. מתנהג בהתאם? 


האחות התאומה. עלמה זק (צילום: רפי דלויה)