טוב, הראל סקעת אולי לא התכוון להרגיז גורמים בקהילה הגאה בגלל דברים שאמר בראיון שהעניק לאחרונה - אבל הזמר הישראלי יכול להתנחם בעובדה שהוא נמצא בחברה טובה. 
 
נניח, קייטלין ג'נר, בת משפחת קרדשיאן ואחת מכוכבות הריאליטי הגדולות בתעשיית הבידור ברחבי הגלובוס, שהעניקה לאחרונה ראיון שהרגיז לא מעט אנשים שהזדהו איתה עד כה, כאלה שממש כמותה, עברו את התהליך שהיא עברה כאשר שינתה את מינה מגבר לאישה. שוב מדובר בעניין של ניסוח בעייתי? כן, ברור.


נוח לך בשמלה, גברת? קייטלין ג'נר (צילום: רויטרס)


להבדיל מסקעת, ג'נר התראיינה למגזין Time המכובד, שסיכם איתה את השנה הסוערת שבה מחקה את ברוס ג'נר לטובת קייטלין ג'נר, צילמה ריאליטי חינוכי על המסע שעברה והפכה לאחת הדמויות הכי מזוהות עם קהילת הטרנסג'נדרים ברחבי העולם. עם זאת, באותו הריאיון אמרה גם שהמראה החיצוני מאוד חשוב לה, כיוון ש"זה הרבה יותר קל לטרנסג'נדר לחיות כשהוא נראה ומתנהג כמו המין שבו הרגיש שהוא צריך להיות". אז, המשיכה, "למען האמת, אם את נראית כמו 'גבר שלובש שמלה', זה פשוט גורם לאנשים סביבך להרגיש שלא בנוח". אופס.
 
הדברים, לא רק שהכעיסו כמה מעריצים מהקהילה הגאה שחשו פגועים מהדרך שבה ג'נר בת ה-66 ניסחה את דעתה, אלא אף יצאו נגדה. כמובן, שהתנצלותה של קייטלין לא איחרה לבוא, כך שפוסט חדש בבלוג הפרטי שלה, הסבירה את כוונתה. "הובא לתשומת לבי שבראיון שבו ציינתי שהמראה שלי חשוב לי, כי אני רוצה שאנשים יחושו בנוח כאשר הם נתקלים בי, ושאנשים עדיין לא מרגישים טוב אם אדם טרנס נראה כמו 'גבר בשמלה'. אני חושבת שגרמתי להרבה כאב עם משפט הזה ובאמת מצטערת", התנצלה ג'נר.
 

"יש דרכים רבות להיות טרנסג'נדר". ג'נר על שער המגזין "ואניטי פייר" (סריקה)

"התכוונתי לומר שאנשים רואים את העולם בצורה בינארית ושמישהו שעדיין 'נראה טרנסג'נר מובהק' עדיין נאבק לקבלה על ידי החברה וזוכה ליחס רע מהסביבה", הוסיפה ג'נר, "זה נכון, וזה משהו שצריך להשתנות. זה נראה כאליו כל מה שמעניין אותי הוא אופנה, איפור או מראה. אני נהנית מכל זה, זה באמת העולם שממנו אני מגיעה ויש לי ציפיות מעצמי. אבל זו אני ויש דרכים רבות להיות טרנסג'נדר". עוד כתבה שהיא "רוצה לחיות בעולם שבו כל אחד מבטא את מינו וזהותו המינית באופן שהוא רואה לנכון, האמיתית והאותנטית עבורו. והכי חשוב, עולם שבו לא מתנהגים לטרנסג'נדר לפי המראה החיצוני שלו". נו, מספיק מתנצל מצדה?