אז יש משהו שעוז זהבי לא יודע לעשות? לשחק הוא יכול (על המסך ועל הבמה), את מסלול תצוגות האופנה הוא עבר בתור דוגמן סביר, העובדה שהוא גבר לוהט קיבלה אסמכתא כשזהבי החליף בשנים האחרונות כמה וכמה חברות (בקצב של דן שילון לפחות) עד לנוכחית ליהי קורנובסקי - ועכשיו, עכשיו הוא גם זמר ויוצר רגיש, שדואג לזולת. הכי מוטי-טאלנט מצדו.
 
מתברר שאחרי שנים שהתבשל עם הרעיון וכתב שירים  למגירה, זהבי שחרר השבוע את היצירה המוזיקלית הראשונה שלו, שיר שנקרא "רץ עם העדר", שנכתב במיוחד ל"פסטיבל בסוודר". באירוע המוזיקה שמתקיים מזה שש שנים, מופיעים מיטב האמנים המקומיים בהתנדבות במטרה לאסוף בגדים לחסרי בית. עכשיו, גם הוא מתנדב בזמר ובשיר.
 



הסינגל החדש של זהבי, שכולל שורות כמו "באטימות ובפחד אימפוטנטים חיים ביחד" ו"אום כולתום רואה את וורהול ושניהם יושבים מלמעלה, עם משה ישו ואללה" - יהיה גם חלק מהאלבום בכורה שלם, עליו עובד זהבי בימים אלה. כאמור, יש מה לשפץ כנראה.
 
ואם תרצו לראות אותו נותן שואו, דעו שבעוד כשבועיים יבצע זהבי את השיר לראשונה מול קהל במועדון הבארבי שבתל אביב. בסוף השבוע הקרוב, אם אתן פשוט לא יכולות לחכות, יתארח במופע של צביקה פיק. בקול גדול, גבר.


שר לה? עוז זהבי עם החברה ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)