אתם רגילים לקרוא על אילנית לוי בהקשר של הזוגיות הנוצצת עם אלירז שדה, לבחון אותה בתמונות ביוטי כדוגמנית שהיא מלכת היופי במיל' או לפטפט עליה ועל הילדים המשותפים עם האקס אייל גולן. אבל כעת, מתברר שמשפחתה של לוי עולה לכותרות בהקשר שונה לחלוטין ולא כל כך מחמיא.



כותרות החדשות אתמול (שלישי), עסקו בפרשת מחדל ביטחון שדה בצה"ל, שבו מעורב אל"מ אילן לוי - מפקד תותחנים פיקוד צפון, שהושעה על ידי הרמטכ"ל איזנקוט ומפקד פיקוד צפון, האלוף כוכבי, לאחר שבסוף השבוע שעבר רכבו נגנב ובו חומר מסווג. עד כאן החדשות - וכעת לעדכון הצהבהב: מדובר באחיה הגדול של אילנית לוי.
 

הרמטכ"ל איזנקוט ואל"מ אילן לוי (אתר חיל התותחנים, חמד אלמקת)



מתברר שאילן לוי, קצין בכיר בצה"ל שיבלה את השבועות הקרובים בביתו מושעה מתפקידו, הוא האח הבכור הגאה של מלכת היופי הנצחית ואחת הנשים החביבות בביצת הבידור הישראלית, ודודם של ליאם ואלין גולן. הוא לא רק נולד 11 שנים לפני האישה היפה, אלא נושא כמעט את אותו השם של אילנית. הכי מקוריים.
 
אגב, איש הצבא, הוא הבכור מבין ארבעת אחיה הגדולים של אילנית. אחד האחים הקטנים  שלו, הוא אשר לוי, מי שהשתתף בתחרות הבישולים של הריאליטי "מאסטר שף". למרבה הצער, כיוון שזכה לכמה כותרות לא מחמיאות על מחדל ביטחון שדה, הוא יוכל להתייעץ עם הבייבי של המשפחה (אילנית!) בנוגע להתמודדות עם התקשורת העוינת.

אילנית לוי וסוכנות ADD המייצגת אותה, בחרו שלא להגיב לדברים.

משפחתולוגיה. אילנית לוי עם אלין וליאם גולן (צילום: רפי דלויה)